لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


لیست مراکز نوروفیدبک در مشهدبا ۱۰% تخفیف در مجموعه زندگی شاد ( مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد) در این مطلب به موضوعات   مرکز نوروفیدبک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک خوب مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- دستگاه نوروفیدبک در مشهد-  هزینه هر جلسه نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد- تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. ما به منظور دور ماندن دانش اموزان در طی این دوسال تحصیلی و در جهت ارتقا یادگیری و آموزش فرزند دلبندتان با خدمات نوروفیدبک در کنار شما اولیا گرامی هستیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد  مرکز نوروفیدبک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک خوب مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- دستگاه نوروفیدبک در مشهد-  هزینه هر جلسه نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد-  مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را برای دانش آموزان عزیز فراهم نماید؛ بدین صورت که دانش اموزان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک از لحاظ ( تمرکز،حواس پرتی،وسواس فکری عملی، اختلال خواب ،استرس و اضطراب و…) بطور کامل توسط تیمی حرفه ای مورد ارزیابی قرار میگیرند.

لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد- خدمات نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین کلینیک نوروفیدبک در مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به دانش آموزان انجام خدمات به بهترین نحو می باشد.

لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد با ۱۰% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

نوروفیدبک چیست

نوروفیدبک نوعی پسخوراند عصبی امواج مغزی می باشد. طبق یکی از اصول پایه سایبرنتیک، فرد نمی‌تواند متغیری را کنترل نماید مگر اطلاعات لازم از آن متغیر را دریافت نماید. این اطلاعات را فیدبک می‌نامند.

در نوروفیدبک هدف اصلی بالابردن آگاهی شخص نسبت به آنچه در بدن و حتی مغزش به وقوع می‌پیوندد و افزایش قدرت کنترل بر آن است. لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد–   با ارائه این تکنیک افراد فیدبک‌های واضح و مستقیمی را از سیستم فیزیولوژی‌شان دریافت می‌دارند که به آنها در کنترل عملکرد این سیستم کمک می‌نماید.

نوروفیدبک روشی ایمن و بدون درد است که در طی آن حس‌گرهایی که الکترود نامیده می‌شوند، به سر بیمار متصل می‌گردد.

نحوه انجام نوروفیدبک:

در نوروفیدبک، براساس پروتکل‌های مشخص، بازخوردهای مناسب در جهت رفع نابهنجاری امواج مغزی به بیمار ارائه می‌شود. اطلاعات دریافتی توسط دو مانیتور جداگانه در اختیار بیمار و درمانگر قرار می‌گیرند. در این حالت هم بیمار و هم درمانگر قادر خواهند بود امواج مغزی بیمار را مشاهده کنند. لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد–  در نتیجه فرایندهای ناهشیار و غیر ارادی (فعالیت امواج مغزی)، برای بیمار کاملاً محسوس می‌گردد (از طریق مشاهده آنها در کامپیوتر) و بیمار با کمک درمانگر و ارائه محرکهای دیداری-شنیداری قادر خواهد بود امواج نابنهجار را دستکاری کرده و در طی جلسات درمان آنها را به حالت بهنجار تبدیل کند.

در رایج‌ترین روش مورد استفاده برای نوروفیدبک، بیمار در مانیتور خود یک بازی ویدیوئی انجام می‌دهد. البته بر خلاف بازیهای رایج بیمار نباید از دست خود استفاده کند بلکه این کار را از طریق الگوی امواج مغزی خود انجام می‌دهد. لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد–  درمانگر در طول درمان، امواج مغزی و تحلیل های صورت گرفته از آنها را در مانیتور خود مشاهده می‌کند و جریان بازی را به گونه‌ای هدایت می‌کند تا الگوی مناسب و بهنجار امواج مغزی فعال گردد. ایده اصلی درمان این است که مغز با مشاهده نابهنجاری امواج خود، یاد می‌گیرد خود را اصلاح نماید.

این امر در روند درمان و بر اساس اصول یادگیری صورت می‌گیرد. نوروفیدبک در درمان اختلالات زیادی از قبیل/ بیش فعالی و کمبود توجه، مشکلات توجه و تمرکزی، اختلالات اضطرابی، ترک اعتیاد، حملات هراس، اختلالات حاد پس ضربه ای، مشکلات خواب، اختلال شخصیت وسواسی، سردردهای میگرنی، حمله های صرعی، اختلالات یادگیری، سوء مصرف مواد و … به کار می‌رود.

در نتیجه پس از درمان با نوروفیدبک، مغز با مواجهه با مشکلات جدید و خارج شدن از نظم خود، نیازمند ماده دارویی خارجی نمی‌باشد چرا که می‌تواند از طریق فرایند خودتنظیمی، نظم جدید خود را بدست آورد.  «در واقع در دارودرمانی به مغز ماهی داده‌ایم، در‌حالی‌که در نوروفیدبک ماهیگیری یاد داده‌ایم»

لیست مراکز نوروفیدبک در مشهد–  در این مقاله به موضوعات  مرکز نوروفیدبک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک خوب مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- دستگاه نوروفیدبک در مشهد-  هزینه هر جلسه نوروفیدبک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما دانش آموزان عزیز فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Views: 43

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *