تعداد جلسات tdcs| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد

تعداد جلسات tdcs| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد


مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  لورتا نوروفیدبک در مشهد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- دستگاه نوروفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- تست tova مشهد- بیوفیدبک در مشهد- متخصص نوروفیدبک  خواهیم پرداخت.

مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ؛  با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  جهت رزرو تلفنی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد لورتا نوروفیدبک در مشهد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- دستگاه نوروفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- تست tova مشهد- بیوفیدبک در مشهد- متخصص نوروفیدبک  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج می توانید با شماره تلفن رزرو تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  رزرو تلفنی انجام می گیرد .

مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

درمان نوروفیدبک

نحوه درمان نوروفیدبک به این صورت است که شما ابتدا باید qEEG که همان نقشه برداری مغزی است را تکمیل کنید. بعد تکنسین EEG یک کلاه که در برخی قسمت هایش تا ۲۰ سوراخ هم دارد روی سرتان می گذارد. نواحی سوراخدار را ژل می زند تا از کف سرتان احساس خنکی کنید. حسگرها در هرکدام از این سوراخ ها قرار گرفته اند و می توانند پالس های الکتریکی مغز شما را در هنگام آرامش ثبت کنند.

مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد– سپس امواج مغزی شما با یک دیتابیس اطلاعاتی از امواج مغزی هنجار و سالم مقایسه شده و نقشه ای ایجاد می شود که نشان می دهد کدام قسمت های مغز شما ناهماهنگ بوده و خیلی سریع یا خیلی کند عمل می کنند.

در مرحله نهایی درمان نوروفیدبک، متخصص نقشه مغز شما را بررسی کرده و یک پروتکل نوروفیدبک مخصوص شما تهیه می کند تا با استفاده از آن بتوانید امواج مغزی تان را به سمت نرمال برده و احساس آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشید.

این نقشه به تکنسین EEG داده می شود تا از آن برای جلسات درمان شما استفاده کند. در طول آموزش ، شما روی یک صندلی راحت نشسته و فیلم را روی صفحه کامپیوتر تماشا می کنید. مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد– هنگامی که امواج مغزی شما بسیار سریع یا بسیار کند شوند ، صفحه نمایش محو می شود ، اما هنگامی که امواج مغزی شما به حالت عادی برمی گردند ، صفحه فوراً روشن می شود و بدین ترتیب مغز شما با هر محو و روشن شدن مجدد به یادگیری ادامه می دهد.

عوارض نوروفیدبک چیست ؟

معمولا کابوس، بی خوابی، احساس اضطراب و سردرد است.اما هیچکدام از این موارد دائمی یا خطرناک نیست.این عوارض بازخوردی است که درمانگر از نحوه واکنش مغز شما گرفته و از آن برای درمان های بعدی شما استفاده می کند.

مضرات نوروفیدبک آنقدر جدی نیست که مانع از امتحان کردن این روش درمانی بشود. مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد– تا زمانیکه از یک درمانگر درست و کاربلد برای درمان نوروفیدبک استفاده کنید هیچ عارضه نامطلوبی برایتان پیش نمی آید.

ضمن اینکه شروع هر روش درمانی در ابتدا شاید برای مراجع دشوار باشد و هر اتفاق ناخوشایندی را به موضوع روش درمانی اش ربط دهد اما در واقعیت کسانیکه که از نوروفیدبک برای درمان خود استفاده می کنند با عوارض جدی و طولانی مدت روبرو نخواهند شد.

هزینه و تعداد جلسات نوروفیدبک

هزینه نوروفیدبک از ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود و ممکن است تا ۲۵۰ تومان هم بالا برود. هر جلسه نوروفیدبک تقریبا ۴۵ دقیقه طول می کشد.

تعداد جلسات نوروفیدبک معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ جلسه و برای برخی افراد بیشتر می باشد.در اوایل درمان، جلسات هفته ای ۳ بار انجام می شود و بعد از پیشرفت فرد به هفته ای ۲ بار و یکبار کاهش پیدا می کند. معمولا از جلسه ۱۰ به بعد شاهد پیشرفت بیمار خواهیم بود.

مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند لورتا نوروفیدبک در مشهد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- دستگاه نوروفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- تست tova مشهد- بیوفیدبک در مشهد- متخصص نوروفیدبک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

Visits: 21

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *