نوروفیدبک خوب مشهد| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک خوب مشهد| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد


نوروفیدبک خوب مشهد خدمات ویژه روانشناسی با۴۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و … می باشد. همچنین به موضوعات  لورتا نوروفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- تست tova مشهد- کلینیک زندگی شاد مشهد- بیوفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد  خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک خوب مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ و با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد لورتا نوروفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- تست tova مشهد- کلینیک زندگی شاد مشهد- بیوفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد  با شما مخاطبان گرامی صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن گروه با تجربه روانشناسان و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه شناخته می شود. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا شماره تلفن ارزیابی اولیه ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ و بصورت حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه خدمات جامع نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نوروفیدبک خوب مشهد- نوروفیدبک توسط روانشناسان با تجربه و حرفه ای در جامع ترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۷ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  ارائه می گردد.

نوروفیدبک خوب مشهد| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد
نوروفیدبک خوب مشهد| خدمات ویژه روانشناسی با۴۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک تراپی چگونه انجام می‌شود؟

حال که فهمیدیم نوروفیدبک چیست به چگونگی انجام دقیق تر آن می پردازیم، نوروفیدبک تراپی در حالی که خیلی علمی تخیلی به نظر می رسد، بدون درد و بسیار کمتر از آنچه که به نظر می رسد ترسناک است.

خوشبختانه، در بیشتر موارد، فناوری همه کارها را انجام می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید، استراحت کنید و یک فیلم یا ویدیو تماشا کنید.

همانطور که صفحه نمایش را تماشا می کنید، کامپیوتر با استفاده از حسگرهای کوچکی که روی پوست سر شما قرار می گیرد، خروجی امواج مغزی شما را اندازه گیری می کند. سنسورها به رایانه می گویند که امواج مغزی شما خارج از محدوده مورد نظر هستند.

امواج مغزی بیش از حد بالا نشان دهنده افکار مضطرب هستند. هر بار که امواج مغزی شما بیش از حد بالا می رود، ویدیویی که در حال تماشای آن هستید کم رنگ می شود.

این بازخورد مغز شما را تشویق می‌کند تا به جای افکار مضطرب، روی ویدیو تمرکز کند. نوروفیدبک خوب مشهد– در یک جلسه تمرینی متوسط ​​۳۰ دقیقه‌ای، صدها بار این اتفاق می‌افتد و به مغز شما زمان می‌دهد تا تمرین کند و بازخوردی را که هنگام تماشای ویدیو دریافت کرده‌اید بهبود ببخشد.

پس از حدود ۳ تا ۴ هفته از جلسات، مغز یاد می گیرد که “در خطوط باقی بماند” و تعادل را حفظ کند، به شما کمک می کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید و بهتر می توانید افکار خود را کنترل کنید.

گفتیم که نوروفیدبک به بیمار کمک می کند امواج ناهنجار مغز را کنترل و به حالت فرم طبیعی خود در بی آورد، حال این کار با اندازه گیری امواج الکترود های خاص مغزی که توسط اتصال حسگرهای الکتریکی به سر و انگشت بیمار است، استخراج شده و مورد بررسی درمانگر یا متخصص قرار می گیرد.

نوروفیدبک

متخصص در راه درمان بیمار، این امواج دریافت شده از مغز بیمار را گاهاّ به شکل یک بازی رایانه ای نیز به بیمار نشان می دهد تا بیمار به خوبی تغییر و واکنش مغز خود را نسبت به برخی از حس ها و عوامل بیرونی، به خوبی مشاهده کرده و در راه تقویت یا حل برخی از فرکانس های مغزی به متخصص کمک کند تا عملکرد درمان به صورت مطلوب تر و منظم تر شکل یابد.

نوروفیدبک خوب مشهد– بسته به نوع حال بیمار این اطلاعاتی که توسط متخصص مورد هدف و بررسی قرار می گیرد فرق می کند. به عنوان مثال فردی که با موضوع رفع استرس به متخصص مراجعه کرده است، امواج مورد بررسی آن یا نحوه آزمایش و بررسی آن بیمار با فردی که با موضوع بی خوابی به آن متخصص مراجعه کرده است فرق دارد.

در مورد اولی(استرس) پزشک در طول جلسه بیمار را تشویق به حفظ آرامش خود کرده و آزمایش های صورت گرفته از آن با مورد دومی که هوشیاری در آن تقویت می شود؛ نحوه انجام کل طول جلسه فرق داشته است.

آیا نوروفیدبک یک درمان قطعی است؟

نوروفیدبک خوب مشهد– در جواب این سوال می توان گفت در این دنیا هیچ درمانی وجود ندارد که قطعی باشد، اما نوروفیدبک با درصد بالایی از درمان بیماری های روان واقعا معجزه میکند! چرا که تصور کنید افسردگی یا حالت هایی مثل استرس یا ترس، که مردم آن ها را حس های درونی و غیرقابل فهم می دانند.

نوروفیدبک

یک دکتر یا متخصص با استفاده از دستگاه نوروفیدبک به عوامل حسای های درونی (مغز) شما پی برده و در راه کمک به اصلاح آن یا مقابله در شرایط سخت، مثل حفظ آرامش در یک محیط وحشت آور و… اشاره کرد. در واقع نوروفیدبک اختلال و مشکلات پنهانی ما را که از دیدگاه بسیاری از متخصص ها پنهان است را آشکار کرده و در راه شناسایی و درمان آن کمک فراوان می کند.

نوروفیدبک خوب مشهد– در این مقاله به موارد مهمی مانند لورتا نوروفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- تست tova مشهد- کلینیک زندگی شاد مشهد- بیوفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد  پرداختیم. شایان ذکر است که بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی امکان پذیر نیست و روند طبیعی زندگی ما را از کار می اندازد. در این شرایط فقط یک روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زمینه ی زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ با شماره تلفن۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ هماهنگ نمایید.

Visits: 36

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *