نوروفیدبک در درمان دندان قروچه با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

نوروفیدبک در درمان دندان قروچه با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

نوروفیدبک در درمان دندان قروچه با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  مگنت تراپی مغز چیست-مگنت تراپی چیست-تعداد جلسات مگنت تراپی-عوارض مگنت تراپی-درمان خانگی ارتروز-هزینه نوروفیدبک-علت خشکی کمر خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک در درمان دندان قروچه – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد مگنت تراپی مغز چیست-مگنت تراپی چیست-تعداد جلسات مگنت تراپی-عوارض مگنت تراپی-درمان خانگی ارتروز-هزینه نوروفیدبک-علت خشکی کمر در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

نوروفیدبک در درمان دندان قروچه – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

درمان خواب‌ هراسی
درمان خواب‌ هراسی

هنگامی که فرزندتان خواب است او را نگاه کنید  وصدای ارام نفس کشیدن او را تماشا کنید . اما گاهی اوقات متوجه می شوید که صداهایی از دهان او خارج می شود ودندان هایش را بر روی هم می ساید که به آن دندان قروچه می گویند که در کودکان بسیار شایع است.

دندان قروچه اصطلاح پزشکی است که باعث تخریب دندان ها می شود  و یا باعث می شود که دندانها به فک فشار وارد کنند.

دندان قروچه اغلب در طی خواب عمیق یا در حالی که فرد تحت فشار عصبی است رخ می دهد. از هر ۱۰ کودک ، ۲تا ۳ نفر دچار میشوند.

علل دندان قروچه

اگرچه مطالعات زیادی در این مورد انجام شده است، اما هیچ کس نمی داند چرا دندان قروچه اتفاق می افتد. اما در برخی موارد، دربچه ها ممکن است به دلیل همتراز نبودن دندان های فک بالا وپایین اتفاق بیفتد.

استرس، تنش های عصبی و یا خشم نیز می تواند  یکی دیگر از علت های دندان قروچه باشد. به عنوان مثال، یک کودک ممکن است در مورد یک آزمون در مدرسه و یا هر تغییری در روال زنگی اش (خواهر و یا برادر جدید و یا یک معلم جدید) نگران باشد.

حتی جر و بحث با پدر و مادر و خواهر و برادر می تواند به اندازه کافی استرس ایجاد کرده وهمین امر فورا دندان های آسیاب را تحت الشعاع قرار دهد.

بعضی از بچه هایی که بیش فعال هستند نیز تجربه دندان قروچه را دارند و گاهی اوقات بچه ها با شرایط دیگر پزشکی (مانند فلج مغزی) و یا برخی از عوارض داروها می توانند دندان قروچه داشته باشند.

اثر دندان قروچه

باعث عوارض جانبی غیر قابل تشخیص هم ممکن است باشد، برخی باعث سردرد، گوش درد، فشار بر دندان ها واز بین رفتن مینای دندان ،درد شدید صورت ، مشکلات فک می شود.

تشخیص دندان قروچه

  • ساییدن دندان ها وایجاد صداهایی ، هنگامی که کودک شما خواب است.
  • شکایت از درد فک یا صورت در صبح.
  • درد با جویدن.

چند توصیه برای افراد مبتلا به دندان قروچه

۱-    حالت های هیجانی و عاطفی مثل خشم و عصبانیت، احساس سرخوردگی، افسردگی ، اضطراب و … می توانند منجر به تشدید علائم و نشانه های دندان قروچه شوند.علاوه بر این برخی سبک های شخصیتی خاص مانند شخصیت های رقابت جو و پرخاشگرانه بیشتر در معرض ابتلا به دندان قروچه قرار دارند.بنابر این توصیه می شود که برای تشخیص و درمان حالت هایی مثل افسردگی، پرخاشگری و اضطراب به مشاور و روانشناس خود مراجعه نمایید.

۲-    در صورتی که حس می کنید ممکن است در خواب دچار دندان قروچه شوید و علائمی مانند سردرد و گوش درد هم دارید حتما برای معاینه ی وضعیت دندان های خود به پزشک مراجعه نمایید.

۳-    در صورتی که نیاز به ارجاع به یک دندانپزشک را دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید.

درمان بیوفیدبک برای دندان قروچه

نوروفیدبک در درمان دندان قروچه –  بیوفیدبک تکنیکی است که می تواند با فراهم کردن اطلاعاتی (بازخورد) از انقباض های عضلانی، دمای پوست، امواج مغزی و سایر فرایندهای فیزیولوژیک بدن بیماران،در جهت آموزش روش های کاهش استرس در بیماران مبتلا به انواع اختلالات موثر واقع شود.در این روش درمانی،حسگرهای کوچک فلزی که الکترود نامیده می شوند، به پوست بیمار متصل می گردند و مقادیر تنش عضلانی و یا دمای پوست بیمار را اندازه گیری می کنند. برای مثال یک پاسخ استرسی دمای پوست را به دلیل تنگ کردن رگهای خونی کاهش می دهد در حالی که یک پاسخ ریلکسیشن باعث گشاد شدن رگهای خونی و در نتیجه گرم شدن پوست می شود.

با استفاده از تمرینات بیوفیدبک، شخص می تواند میزان گرفتگی و انقباض عضلات فک و دهان خود را کنترل کند و به ایت ترتیب علائم و نشانه های دندان قروچه کاهش پیدا می کنند. علاوه بر این استفاده از روش درمانی بیوفیدبک برای کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و مدیریت خشم به بیماران مبتلا به دندان قروچه کمک می کند تا با مدیریت حالت های هیجانی خود علائم ناشی از بروز دندان قروچه را کاهش دهند.

نوروفیدبک در درمان دندان قروچه –  در این مقاله به موضوعات مگنت تراپی مغز چیست-مگنت تراپی چیست-تعداد جلسات مگنت تراپی-عوارض مگنت تراپی-درمان خانگی ارتروز-هزینه نوروفیدبک-علت خشکی کمر پرداخیتم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Views: 71

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *