هزینه نوروفیدبک در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

هزینه نوروفیدبک در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

هزینه نوروفیدبک در مشهد در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک هزینه نوروفیدبک در مشهد زیر نظر تیم علوم اعصاب زندگی شاد در تمام ایام هفته با افتخار پذیرای شما مراجعین عزیز می باشد. مجموعه تیم علوم اعصاب زندگی شاد لحظات شادی را برای شما فراهم خواهد نمود.

نوروفیدبک در مشهد توسط تیم علوم اعصاب زندگی شاد مشهد با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز نوروفیدبک در مشهد صورت میگرد تمام تلاش مجموعه تیم علوم اعصاب زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد تیم علوم اعصاب زندگی شاد در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

بیشتر بدانیم: محاسبه هزینه هر جلسه نوروفیدبک

قیمت موفقیت و آرامشی که بعد از دریافت خدمات نوروفیدبک برای درمان در مرکز مشاوره و روان شناسی تیم علوم اعصاب زندگی شاد مشهد دریافت می کنید، بسیار بالاتر از هزینه ای است که می کنید.

درمان شدن مشکل شما با نوروفیدبک تنها یک بار در عمرتان اتفاق می افتد، در حالی که با تکمیل دوره درمان خیالتان از این بابت آسوده خواهد بود که دیگر مشکل تان به سراغتان نخواهد آمد.

در واقع هزینه نوروفیدبک در مشهد که شما برای دریافت نوروفیدبک می کنید، یک سرمایه گذاری بی پایان است.

هزینه نوروفیدبک در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
هزینه نوروفیدبک در مشهد با ۳۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

با تست نوروفیدبک و تعیین تعداد جلسات مورد نیاز در مرکز مشاوره و روان شناسی تیم علوم اعصاب زندگی شاد مشهد می توانید هزینه مورد نیاز برای رسیدن به درمان را برآورد کنید.

نوروفیدبک در مشهد و در مرکز تیم علوم اعصاب زندگی شاد مشهد با همکاری متخصصین و درمانگران بیش از ۱۵ سال فعال در این عرصه صورت می گیرد.

 

تست نوروفیدبک در مشهد

بسیاری از اختلالات روانشناختی برای افراد در سنین مختلف تشخیص داده می شوند که نیاز به درمان دارند. روش های درمانی مختلفی در مراکز مشاوره در دسترس می باشند که زمینه را برای بهبود فرد فراهم ساخته اند. در این میان نوروفیدبک از مهم ترین شیوه های درمانی به شمار می رود. بدین منظور لازم است ابتدا تست نوروفیدبک از مراجع گرفته شود تا مشخص گردد آیا نوروتراپی می تواند برای حل مشکل او مثمر ثمر باشد یا خیر. در مرکز مشاوره و روان شناسی تیم علوم اعصاب زندگی شاد مشهد تشخیص اولیه با کمک تست نوروفیدبک و یا بررسی نقشه مغزی توسط دستگاه QEEG صورت می گیرد.

هزینه نوروفیدبک در مشهد

تعداد جلسات نوروفیدبک عدد ثابتی نداشته و بسته به نوع اختلال و شرایط مراجع و هم چنین پروتکل درمانی که برایش ریخته می شود، متفاوت است. با ویزیت اولیه و تست و اندازه گیری وضعیت الکتریکی مغز، می توانید تخمین حدودی بر هزینه های درمانی داشته باشید. اگر میزان و شدت اختلال در فرد کم باشد، تعداد جلسات نوروفیدبک مورد نیاز کمتر خواهند بود. برعکس زمانی که موارد متعدد اختلال در فرد شناسایی شده باشد، به تعداد جلسات نوروفیدبک بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد‌. به همین جهت تعجیل برای دریافت درمان و پایبندی به نظم جلسات، برای رسیدن به نتیجه بهتر توصیه می شود.

بعد از تشخیص اولیه و طراحی پروتکل درمان، جلسات نوروفیدبک آغاز می شد. این جلسات با کمک دستگاه های QEEG، نوروفیدبک، tDCS، بیوفیدبک، CES، tRNS، صورت می گیرد. به همین جهت هزینه و طول مدت هر جلسه، متغیر و متناسب با وضعیت مراجع می باشد. قیمت هر جلسه درمان با توجه به نوع پروتکل و دستگاه های مورد نیاز و زمان، می تواند متغیر باشد.

هزینه نوروفیدبک در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
هزینه نوروفیدبک در مشهد 

هزینه جلسات نوروفیدبک در مرکز مشاوره علوم اعصاب زندگی شاد

درمان نوروتراپی، یکی از روش های درمانی پرطرفدار در روانشناسی به شمار می رود. این روش به دلیل عدم دخالت کلامی درمانگر با مراجع، با همکاری بهتر مراجعین با روند درمان همراه می باشد. از آنجایی که طول جلسات نوروفیدبک و مدت زمان درمان محدوده مشخصی دارد، فرد می تواند تخمین بهتری برای هزینه های درمانش داشته باشد. در مرکز مشاوره و روان شناسی علوم اعصاب زندگی شاد مشهد، تشخیص لزوم استفاده از درمان نوروتراپی، به عهده روانشناس بالینی می باشد. در صورتی که این روند درمان پیشنهاد شود، فرد بعد از تست اولیه به کمک نوروفیدبک یا نقشه مغزی، می تواند برنامه درمانش را شروع کند.

جهت بهره مندی از خدمات بخش نوروتراپی می توانید با ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۱۵۹۱۶۶۷۰۳   در ارتباط باشید.

هزینه نوروفیدبک در مشهد – در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه علوم اعصاب زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق نوروفیدبک زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶۰۹۱۵۹۱۶۶۷۰۳  تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Views: 1685

۲ دیدگاه

  • سلام روز بخیر. خواستم بدانم هزینه هر جلسه چقدر است و چند جلسه نیاز است و مهمتر اینکه اثر و ماندگاری این تکنیک چقدر است. آیا ساعتی است یا مداوم است و بر اساس مقالات چند درصد سبب بهبود حافظه است

    • سلام و احترام وقتتون بخیر
      هزینه هر جلسه با توجه به نقشه مغزی و نوع درمان مشخص میشه
      و اینکه سطح اثر بخشی نیز با توجه به نوع درمان و دستگاهی که با اون درمان میشین مشخص میشه برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید
      ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *