فرق روانشناس و روانپزشک | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

فرق روانشناس و روانپزشک | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


ویژگی‌های یک روانپزشک خوب   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات در زمینه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  فوق تخصص های روانپزشکی- روانپزشک خوب خانم – روانپزشک خوب- روانپزشک خوب در احمدآباد- روانپزشک خوب مشهد- دکتر روانپزشک آنلاین- روانپزشک خوب در مشهد نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد فوق تخصص های روانپزشکی- روانپزشک خوب خانم – روانپزشک خوب- روانپزشک خوب در احمدآباد- روانپزشک خوب مشهد- دکتر روانپزشک آنلاین- روانپزشک خوب در مشهد  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان تیمی از بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب – توسط روانپزشکان و درمانگران حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
ویژگی‌های یک روانپزشک خوب | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

تصمیم گیری برای درخواست کمک درمورد عواطف، روابط یا رفتار می تواند دشوار باشد. اما شاید درخواست کمک از روان پزشک یکی از اولین و مهم ترین اقدامات درجهت غلبه بر مشکلات باشد. نقش روان پزشک به عنوان دکتر در حیطه ی سلامت روان بیشتر حول محور تشخیص وضعیت و تجویز دارو یا سایر روش های درمان می گردد تا به کنترل علائمی نظیر اختلال در خواب، اضطراب یا روان پریشی کمک شود. بعضی از روان پزشک ها به بیمار مشاوره می دهند یا از روش های خاص روان پزشکی مانند روان درمانی استفاده می کنند. همچنین می توانند بیمار را به روان شناس یا مشاور ارجاع دهند. اگر با رشته ی روان پزشکی آشنا نیستید، پیدا کردن یک روان پزشک که با او احساس راحتی می کنید کار سختی است. یک روان پزشک چه صلاحیت هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به برخی از عوامل مهم اشاره می کنیم که در پیدا کردن روان پزشک مناسب به شما کمک می کند.

کارهایی باید انجام دهید؟

۱. فهرست مرجع

فهرستی از روان پزشکانی احتمالی را از جانب پزشک عمومی، کلینیک یا شرکت بیمه دریافت کنید. می توانید با پرسیدن از خانواده، دوستان و سایر درمانگران اسامی دیگری را وارد لیست کنید. سر فرصت گواهی و تجربه ی پزشک را در وب سایت Healthgrades.com یا دیگر سایت های معتبر بررسی کنید. روان پزشک یا مدرک MD دارد یا DO. درخواهید یافت که انواع مختلفی از مطب های روان پزشکی و فوق تخصصی وجود دارد. ممکن است بعضی فقط در موسسات یا بیمارستان کار کنند و بعضی دیگر در مطب های عمومی همراه با یک پزشک دیگر یا در مطب خصوصی حضور دارند. باتوجه به اولویت های خود چند مورد برتر را از لیست انتخاب کنید و با مطب هریک تماس بگیرید تا درمورد وقت ویزیت صحبت کنید.

۲. درمورد مدرک روان پزشک تحقیق کنید

گواهینامه ی هیئت یکی از مهم ترین عواملی است که هنگام انتخاب روان پزشک باید به آن توجه کنید. باتوجه به آن درمی یابید که روان پزشک آموزش، مهارت و تجربه ی لازم برای رسیدگی به نیازهای شما را در اختیار دارد. اگر برای فرزند خود به دنبال روان پزشک هستید، پزشکی را انتخاب کنید که در حوزه ی روان پزشکی کودک و نوجوان گواهی کار دارد. ویژگی‌های یک روانپزشک خوب – برای والدین خود به دنبال پزشکی بگردید که در زمینه ی درمان بیماران مربوط به این گروه سنی تجربه دارد (به این فوق تخصص روان پزشکی سالمندان می گویند). همین طور بررسی کنید ببینید روان پزشک مورد نظر سابقه ی سوء رفتار یا سابقه ی بد نداشته باشد. می توانید در وب سایت ایالتی و سایت Healthgrades.com دانشکده ی پزشکی، بیمارستان آموزشی، گواهی، سوء سابقه و سوء رفتار روان پزشک را ببینید. ممکن است شرکت بیمه هم برخی از این اطلاعات را در اختیار داشته باشد.

۳. تجربه ی روان پزشک را در نظر بگیرید

تجربه ی روان پزشک درمورد اختلالات روانی عامل مهمی است. هرچه تجربه ی او در یک حیطه و اختلال بیشتر باشد، احتمالا نتایج بهتری حاصل می شود. از روان پزشک بپرسید چند بیمار با وضعیت شما را درمان کرده است. اگر به اجرای روش خاص مانند بیوفیدبک، تحریک مغناطیسی مغز یا شوک درمانی احتیاج دارید، از او بپرسید چند مورد از این روش ها را قبلا انجام داده (یا تجویز کرده) و یک آمار از بروز اشتباه در این روش ها به دست آورید مشکلاتی که روان پزشک با آن ها روبه رو شده و خطر به مشکل برخوردن خودتان.

۴. جنسیت را در نظر بگیرید

لازم است با جنسیت روان پزشک راحت باشید چون باید صریحا درمورد اطلاعات شخصی خود با او صحبت کنید. جنسیت خود شما هم درمورد اختلالات روانی مهم است. ویژگی‌های یک روانپزشک خوب –  امروزه روان پزشکان در توجه به نیازهای زنان و مردان و کمک به افراد ترنس یا خارج از جنسیت مهارت های بیشتری به دست آورده اند. از روان پزشک درمورد تجربه ی اخیر او به خصوص در رابطه با وضعیت و هویت جنسی خود سوال کنید.

۵. درمورد توانایی های پزشکی از راه دو بپرسید

درمانگر می تواند با استفاده از تکنولوژی ارتباط از راه دور مانند ویدئوی دوطرفه، گوشی هوشمند و ایمیل کار تشخیص و درمان بعضی از بیماران را انجام دهد. به این روش پزشکی از راه دور می گویند. از روان پزشک بپرسید آیا این امکانات را ارائه می دهد یا خیر. پزشکی از راه دور نمی تواند جایگزین ویزیت های حضوری باشد اما برای بسیاری از بیماران مفید است چون کم تر مجبورند به مطب روان پزشک سر بزنند. می توان بعضی بیماری ها را از طریق فرستادن نشانه و علائم حیاتی و «ویزیت مجازی» کنترل کرد. همچنین می توان از این روش برای مراقبت های روزمره و مشکلات خفیف هم استفاده کرد تا انجام این کار راحت تر باشد. مطمئن شوید شرکت بیمه هزینه ی خدمات پزشکی از راه دور را پرداخت می کند یا خیر.

۶. سبک برقراری ارتباط روان پزشک را ارزیابی کنید

روان پزشکی را انتخاب کنید که هنگام صحبت کردن با او راحت هستید و به نیازهای شما رسیدگی می کند. در اولین ملاقات، یک سوال از او بپرسید و نحوه ی پاسخ دادن او را بسنجید. ویژگی‌های یک روانپزشک خوب –  آیا از سوالات شما استقبال می کنید و طوری به آن پاسخ می دهد که شما متوجه شوید؟ به غرایز خود اعتماد کنید. ممکن است تراپی چند ماه یا چند سال طول بکشد بنابراین باید اعتماد متقابل بین شما وجود داشته باشد. روان پزشکی را پیدا کنید که به شناخت شما علاقه دارد، اولویت های شما برای درمان را در نظر می گیرد و به تصمیماتتان احترام می گذارد.

۷. نظرات دیگر بیماران را بخوانید

خواندن نظرات بیماران دیگر درمورد پزشک، به شما درمورد روش روان پزشک و نحوه ی عملکرد وی آگاهی می دهد. نظرات بیماران اغلب نشان دهنده ی تجربه ی فرد از نوبت دهی، مدت زمان انتظار، محیط مطب و میزان صمیمیت کارکنان مطب است. می توانید از این طریق اطلاعاتی نظیر میزان اعتماد بیماران به پزشک، مدت زمانی که پزشک با بیمار می گذراند و میزان پاسخ دهی به سوالات را به دست آورید. یادتان باشد که نتیجه ی رضایت از روان پزشک در مقایسه با مثلا پزشک عمومی معمولا کم تر است پس صرفا براساس نظر و امتیاز بیماران تصمیم نگیرید.

۸. توجه داشته باشید که بیمه چه هزینه هایی را پوشش می دهد

این که بیمه چه مواردی را پوشش می دهد موضوع مهمی است. به منظور برخورداری از بیشترین مزایای بیمه و کم ترین میزان پرداخت از جانب شما، لازم است روان پزشکی را انتخاب کنید که طبق برنامه ی شما پیش می رود. ویژگی‌های یک روانپزشک خوب – در عین حال باز هم باید گواهینامه، تجربه، نظر بیماران، نتیجه و کیفیت کار روان پزشک را در نظر بگیرید. ممکن است حین تحقیقات خارج از چهارچوب بیمه به روان پزشکان صاحب مطب خصوصی بربخورید که اصلا بیمه قبول نمی کنند. این پزشکان نه تنها خارج از شبکه هستند و هزینه ی ویزیت بالایی دارند، بلکه درصورت صلاح دید خودتان مسوول ارائه ی اظهارنامه ی بیمه هستید. متاسفانه، گاهی بیمار مجبور است فداکاری کند و نوبت بگیرد تا مراقبت لازم را دریافت کند. اگر دچار بیماری هستید یا هزینه ی درمان را پرداخت می کنید، با خدمات سلامت روان ایالت تماس بگیرید و درمورد دیگر منابع قابل دسترس بپرسید.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند فوق تخصص های روانپزشکی- روانپزشک خوب خانم – روانپزشک خوب- روانپزشک خوب در احمدآباد- روانپزشک خوب مشهد- دکتر روانپزشک آنلاین- روانپزشک خوب در مشهد پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *