پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  مقاله در مورد اختلالات یادگیری- سبب شناسی اختلالات یادگیری-  تاریخچه اختلالات یادگیری در ایران- مقدمه برای اختلالات یادگیری- انواع اختلالات یادگیری- روش های درمان اختلال یادگیری خواندن خواهیم پرداخت.

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد مقاله در مورد اختلالات یادگیری- سبب شناسی اختلالات یادگیری-  تاریخچه اختلالات یادگیری در ایران- مقدمه برای اختلالات یادگیری- انواع اختلالات یادگیری- روش های درمان اختلال یادگیری خواندن در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

نیاز به یادگیری به طور طبیعی در نهاد بشر وجود دارد .انسان از اوایل دوران کودکی این نیاز را در خود احساس می کندو می خواهد به اسرار دنیای اطراف خود پی ببرد تا در این روند از کیفیت وجود خود آگاه شود.او یاد می گیرد که بایدحرکت کند، راه برود، گوش بدهد، بیندیشد، سخن بگوید ،بخواند و بنویسد .این یادگیری ممکن است بدون مشکل حاصل شود ،اما برخی عوامل ،سبب یادگیری یا اختلال در یادگیری می شود .طبق راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی»اختلالات یادگیری زمانی تشخیص داده می شوند که پیشرفت در آزمون های استاندارد شده برای خواندن، ریاضیات یابیان نوشتاری بطور قابل ملاحظه زیر حد مورد انتظار برحسب سن، تحصیلات و سطح هوشی مسائل باشد.» یادگیری تداخل جدی در پیشرفت آموزش با فعالیت های روزمره دارد . همچنین تأکید می کند که اختلالات یادگیری باید از اختلاف های بهنجار در پیشرفت فرهنگی و نیز مشکلات تحصیلی ناشی از کمبود فرصت، ضعف تدریس، عامل فرهنگی، و مسائلدیداری و شنیداری تفکیک شود . اختلال های یادگیری در شامل اختلال های خواندن، حساب کردن، بیان نوشتاری ویادگیری های تصریح نشده است.

مقدمه و اهداف اختلال یادگیری ماهیتی غیر یکنواخت دارد که این عدم یکنواختی در الگوهای تحصیلی، قوت و ضعف پردازش اطلاعات منعکس می شود. کودکان دارای مشکلات یادگیری سطوح بالایی از نسبت فعالیت های امواج آلفا و بتا را از خود نشان می دهند که به پیشرفت فعالیت های ذهنی صدمه می زند. نوروفیدبک به کاهش نسبت آلفا و تتا کمک کرده و سبب بهبود مهارت های خواندن، نوشتن و ریاضیات می شود. بررسی بیشتر زوایای روش نوروفیدبک که از روش های درمانی جدید می باشد، می تواند به پیشرفت و به کار گیری موثرتر آن در اختلال یادگیری منجر شود.

نتایج بیان می کند که نوروفیدبک موجب بهبود سرعت خواندن کودکان مبتلا به اختلال یادگیری می شود، اما به نظر می رسد برای رسیدن به تغییرات عمده در زمینه مهارت صحت خواندن تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد.

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری –  در این مقاله به موضوعات مقاله در مورد اختلالات یادگیری- سبب شناسی اختلالات یادگیری-  تاریخچه اختلالات یادگیری در ایران- مقدمه برای اختلالات یادگیری- انواع اختلالات یادگیری- روش های درمان اختلال یادگیری خواندن پرداخیتم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 87

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *