کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است- ویژه نیروهای ارتش با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است- ویژه نیروهای ارتش با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات  نوروفیدبک برای درمان وسواس- عوارض نوروفیدبک چیست- خدمات درمانی نیروهای مسلح- درمان نیروهای ارتش- ناجا- سپاه – وزارت دفاع-  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- نوروفیدبک نیروهای نظامی- درمان با نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک در تهران خواهیم پرداخت.

کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است- ویژه نیروهای ارتش – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد نوروفیدبک برای درمان وسواس- عوارض نوروفیدبک چیست خدمات درمانی نیروهای مسلح- درمان نیروهای ارتش- ناجا- سپاه – وزارت دفاع-  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- نوروفیدبک نیروهای نظامی- درمان با نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک در تهران در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است- ویژه نیروهای ارتش -خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است- ویژه نیروهای ارتش با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است؟

کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است- نوروفیدبک باید صرفاً برای برخی اختلالات روانی خفیف مورد استفاده قرار گیرد و در عین حال تأثیر این درمان در مقایسه با درمان های استاندارد دارویی کمتر است و استفاده از آن در درمان افسردگی شدید یا اعتیاد مردود است.

همچنین با یکی دو بار به کار بردن نوروفیدبک در دوره امتحانات، نمی توان تمرکز را افزایش داد و ادعای این مراکز درباره توانمند کردن یک شبه دانش آموزان برای حفظ کردن درس ها دروغ است اما با گذراندن جلسات مداوم درمان، می شود تمرکز را تا حدی بیشتر کرد که به این ترتیب، توانایی حفظ کردن هم در فرد افزایش پیدا می کند.

صرع، اختلال کاهش توجه (بیش فعالی)، بیماری های اضطرابی همچون وسواس، افسردگی در سطح خفیف، اختلالات یادگیری مانند اختلال در خواندن و نوشتن، کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است-  از جمله مواردی است که در مقالات پژوهشی به درمان آنها با نوروفیدبک اشاره شده است و همچنین در برخی مقالات گفته شده که می توان با این روش درمانی، کارکرد مراجع را برای افزایش مهارت هایی همچون نواختن آلات موسیقی، تغییر داد.

هنوز شیوه درمان نوروفیدبک وارد کتاب های معتبر روانپزشکی نشده است چون گرچه روانپزشکان دنیا آن را به عنوان یک پژوهش با نتایج مثبت قبول کرده اند اما همچنان اعتقاد دارند کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است-  شیوه درمان کلاسیک که در آن فرد به روانپزشک مراجعه می کند و با دارو یا روش های جسمی درمان می شود و سپس بر حسب اختلال روانی ممکن است دوره ای را نیز با روانشناس بگذراند، کارایی بیشتری دارد و مطمئن تر است.

با وجود هشدارهای فراوان درباره نوروفیدبک، هنوز هم سودجوها، وعده هایی دروغ درباره کارایی نوروفیدبک را با حقیقت می آمیزند و در مراکز روان درمانی، درمانی نامطمئن را به مراجعان ناآگاه ارائه می دهند، کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است-  شاید به این علت که کنترل آشفته بازار روان درمانی ،صرفاً با هشدار دهی ممکن نیست و مسلما وزارت بهداشت و انجمن های تخصصی مانند انجمن روانپزشکان وظیفه دارند با متخلفان در به کار بردن این شیوه درمان برخورد کنند که به نظر می رسد در شرایط فعلی به این مسئولیت عمل نمی کنند.

کدام اختلالات روانی با نوروفیدبک قابل درمان است- ویژه نیروهای ارتش –  در این مقاله به موضوعات نوروفیدبک برای درمان وسواس- عوارض نوروفیدبک چیست- خدمات درمانی نیروهای مسلح- درمان نیروهای ارتش- ناجا- سپاه – وزارت دفاع-  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- نوروفیدبک نیروهای نظامی– درمان با نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک در تهران پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 10

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *