آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک- بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد- کلینیک بیش فعالی در مشهد- نوروفیدبک خوب مشهد- کلینیک زندگی شاد مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- تست tova مشهد- نوروتراپی در مشهد- مرکز نوروتراپی در مشهد

آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعه ایی در مورد بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد- کلینیک بیش فعالی در مشهد- نوروفیدبک خوب مشهد- کلینیک زندگی شاد مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- تست tova مشهد- نوروتراپی در مشهد- مرکز نوروتراپی در مشهد در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

درمان افسردگی - کلینیک زندگی شاد
درمان افسردگی – کلینیک زندگی شاد

مرکز نوروفیدبک و بیوفیدبک زندگی شاد در مشهد

نمایندگی های کلینیک زندگی شاد روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

مرکز علوم مغز و اعصاب و روان زندگی شاد برای دسترسی راحت تر هموطنان عزیز استان خراسان مخصوصا شهر مقدس مشهد در زمینه نوروفیدبک و بیوفیدبک طی سال ها افتخار داشته است که در خدمت شما هموطنان مشهدی  باشد .

آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد و نمایندگی نوروفیدبک و بیوفیدبک زندگی شاد در مشهد به نمایندگی و مدیریت  با سابقه درمان کلینیکال از سالها فبل در زمینه نوروفیدبک و نماینده مرکز تخصصی مغز و اعصاب و روان زندگی شاد در زمینه نوروفیدبک در مشهد میباشند .

بهترین آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد باید کیفیتی در ارائه خدمات داشته باشد که بتواند اکثر مراجعین خود را درمان نماید. به همین منظور در این مقاله سعی شده ویژگی های بهترین مراکز نوروفیدبک در مشهد از جمله مرکز زندگی شاد در مشهد مورد بررسی قرار بگیرد. در ادامه قیمت هر جلسه نوروفیدبک و تعداد جلسات درمان نیز گفته خواهد شد.

یکی از بهترین روش غیر دارویی جهت تنظیم مجدد امواج مغزی استفاده از ابزارهای نوروساینس می باشد که با توجه به میزان پیشرفته بودن اختلال در اکثر موارد اثرات بدون بازگشت دارد. معروفترین این دستگاهها، دستگاه نوروفیدبک است. نوروفیدبک کاربردهای زیادی از جمله درمان افسردگی و اضطراب و… دارد که در قسمت زیر به تعدادی از آنها اشاره شده و در مرکز نورفیدبک خوب در تهران روی آنها کار می شود.

  • درمان اضطراب با نوروفیدبک
  • درمان بیش فعالی با نوروفیدبک
  • درمان شب ادراری با نوروفیدبک
  • درمان اعتیاد با نوروفیدبک
  • درمان وسواس با نوروفیدبک
  • درمان اختلال یادگیری با نوروفیدبک
  • درمان لکنت زبان با نوروفیدبک
  • درمان بی خوابی با نوروفیدبک
  • درمان افسرگی با نوروفیدبک
  • افزایش تمرکز با نوروفیدبک
  • درمان میگرن با نوروفیدبک
  • درمان پرخاشگری با نوروفیدبک

نقشه مغزی ( QEEG )

آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد – پیش از هر کاری ابتدا یک جلسه مراجع کننده جهت نقشه مغزی ( QEEG ) به کلینیک زندگی شاد مراجعه می کند. پس از آن ، نقشه مراجع ، در همان جلسه توسط دکتر که متخصص نوروساینس و بنیانگذار واقعی لورتا نوروفیدبک می باشد مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و بر طبق میزان اختلال امواج در بخش یا قسمت هایی از مغز ، پروتکل درمانی مناسب آن مراجع کننده توسط ایشان نوشته می شود.

هزینه و تعداد جلسات در بهترین مراکز نوروفیدبک در مشهد

تعداد جلسات نوروفیدبک یا لورتا نوروفیدبک و یا دیگر ابزارهای نوروساینس بستگی به بیماری یا اختلال یا مشکل مراجعه کننده دارد. در اکثر بیماری ها تعداد جلسات نوروساینس بین حداقل ۳۰ جلسه تا حداکثر حدود ۴۵ الی ۵۰ جلسه می باشد.

البته این بستگی به نوع دستگاه هم دارد. مثلاً حداکثر جلسات با لورتا نوروفیدبک حدود ۳۰ الی ۳۵ جلسه طول می کشد ولی درمان با نوروفیدبک یا tDCS یا… حدود ۴۰ الی ۴۵ جلسه طول خواهد کشید.

آدرس کلینیک نوروفیدبک در مشهد – در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Visits: 333

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *