اثربخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

اثربخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  اثر نوروفیدبک بر تمرکز- نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- مقالات نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- نوروفیدبک و افسردگی- پیشرفت های اخیر در درمان اختلالات یادگیری- پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

اثربخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد اثر نوروفیدبک بر تمرکز- نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- مقالات نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- نوروفیدبک و افسردگی- پیشرفت های اخیر در درمان اختلالات یادگیری- پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

اثربخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه  – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد- استاد سعیدی
کلینیک زندگی شاد- استاد سعیدی

اختلال یادگیری به ناتوانی های کودک یا نوجوان در مهارت های خواندن، نوشتن، تکلم، ریاضیات و استدلال اطلاق میشود. کودک دچار اختلال یادگیری در یک یا چند مورد از موارد ذکر شده، مهارت بسیار کمتری ازهمسالان خود دارد.از آنجایی که  اختلال یادگیری از اهمیت ویژه ای برخودار است و نوروفیدبک یک روش درمانی نسبتا جدید است که می تواند در درمان اختلال یادگیری موثر باشد،لذا مطالعه حاضر با هدف مروری برمطالعات انجام شده در زمینه بررسی اثربخشی نوروفیدبک بر درمان اختلال یادگیری در کودکان انجام شد.

طی نتایج بدست آمده از بررسی مطالعات انجام شده،اکثریت استفاده از نوروفیدبک را برای درمان اختلال یادگیری در کودکان موثردانستند. بر اساس تحقیقات مختلف، کودکانی که دچاراختلالات یادگیری هستند، سطوح بالایی از نسبت فعالیت های آلفا و تتا را از خود نشان می دهند که این مسئله به پیشرفت فعالیت های ذهنی آنان صدمه می زند، ولی نوروفیدبک می تواند سبب کاهش نسبت آلفا و تتا شود و بدین طریق سبب بهبود مهارت های خواندن، نوشتن، ریاضیات و افزایش نمره IQ می شود، بنابراین موجب پیشرفت های رفتاری، شناختی و تحصیلی می شود. در درمان نوروفیدبک از امواج مغزی و بازخورد آن به بیمار برای درمان استفاده می شود. هر جلسه درمان نوروفیدبک تقریبا۴۰ دقیقه طول می کشد.تعداد جلسات نیز به نوع بیماری، سن بیمار و میزان پیشرفت بیماری بستگی دارد، ولی بطور متوسط ۷ تا ۱۵ هفته بصورت ۳ جلسه در هفته است.

بنابراین نوروفیدبک موجب بهبود اختلال یادگیری در کودکان می شود و می توان از این روش درمانینسبتا جدید در کنار سایر روش های درمانی استفاده کرد.

نوروفیدبک درعلائم اختلال نقص توجه و بیش فعالی پسران دبستانی با اثربخشی معناداری همراه است. پیشنهاد می شود ازنوروفیدبک برای کاهش علائم اختلال نقص توجه و بیش فعالی استفاده گردد.

اثربخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه – در این مقاله به موضوعات اثر نوروفیدبک بر تمرکز- نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- مقالات نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- نوروفیدبک و افسردگی- پیشرفت های اخیر در درمان اختلالات یادگیری- پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Views: 24

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *