درمان افسردگی با تحریک مغناطیسی مغز با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

درمان افسردگی با تحریک مغناطیسی مغز با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  هزینه درمان افسردگی با tms  – هزینه هر جلسه آر تی ام اس- قیمت دستگاه tms  – عوارض تحریک الکتریکی مغز- درمان اضطراب با rtms – دستگاه rtms در مشهد – تعداد جلسات rtms  خواهیم پرداخت.

درمان افسردگی با تحریک مغناطیسی مغز – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد هزینه درمان افسردگی باtms  – هزینه هر جلسه آر تی ام اس- قیمت دستگاه tms  – عوارض تحریک الکتریکی مغز- درمان اضطراب با  rtms – دستگاه rtms در مشهد- تعداد جلسات rtms  در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

درمان افسردگی با تحریک مغناطیسی مغز – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد
کلینیک زندگی شاد

درمان افسردگی با rtms(دستگاه آر تی ام اس) با تحریک مغناطیسی مغز

وقتی روش‌های دارویی برای درمان افسردگی اثر نمی‌کنند، پزشکان ممکن است گزینه‌های درمانی دیگری مانند تحریک مغناطیسی مکرر ترانس کرانیال یا از روی جمجمه repetitive transcranial magnetic stimulation -rTMS را تجویز کنند. در این روش درمانی از پالس‌های مغناطیسی برای هدف قرار دادن نواحی خاص مغز استفاده می‌شود. افراد برای رفع غم و اندوه شدید و احساس ناامیدی که با افسردگی همراه است، از این روش درمانی استفاده می‌کنند.

Tmsیا تحریک مغناطیسی مغزی یک روش درمانی ایمن و موثر بوده که تحریکات مغزی متعدد را به مناطق مختلف در مفز ارسال می‌کند. TMS یک روش درمانی غیر تهاجمی است و بر خلاف دارو درمانی کل بدن را متاثر نمی‌کند. همچنین بیماران تحمل خوبی به این روش درمانی دارند. در TMS بیماران در حالی که کاملا هوشیار و آگاه هستند بر روی صندلی مخصوصی نشسته و تحریکات مغزی به وسیله یک آهن ربا، که در بالای سر بیمار قرار دارد، به مناطق مختلف مغزی فرستاده می‌شوند. میدان های مغناطیسی می‌توانند بدون مقاومت چندان زیادی در داخل مفزی حرکت کنند بنابراین در این روش درمانی می‌توان نواحی مختلف قشر مغز را به راحتی تحریک کرد. پس از جلسه ی درمانی ۲۰-۳۰ دقیقه‌ای، بیماران کاملا هوشیار و قادر به ادامه فعالیت های روزانه خود هستند.

TMS و درمان افسردگی

اولین بار در سال ۲۰۰۸ این روش درمانی از سازمان FDA تاییدیه جهت درمان افسردگی اخذ کرد. از آن پس مطالعات بسیاری در زمینه درمان TMS توسط محققان در سراسر جهان به انجام رسید و شمار مراکز ارائه دهنده این درمان در سرتاسر ایالات متحده افزایش چشمگیری پیدا کرد. به همین جهت هزینه های درمان TMS توسط بسیاری از بیمه های سلامت پوشش داده می‌شود. از زمان تاییدیه FDA برای استفاده TMS در درمان افسردگی و اختلالات وسواس، مطالعات بسیاری در زمینه درمان های روانشناختی به این روش به ثبت رسیده است. این نتایج نوید دهنده چشم انداز موفقیت آمیز درمان بسیاری از اختلالات اعصاب و روان هستند.

مقایسه TMS و عوارض آن با سایر درمان های رایج افسردگی

در واقع TMS یا تحریک مغناطیسی مغزی برای درمان و کاهش اختلال افسردگی که به درمان های روانشناختی و دارویی مقاوم است استفاده می‌شود. اگرچه استفاده غیر اصولی از TMS می‌تواند با عوارضی همراه باشد ولی در مقایسه با سایر روش های ذکر شده به مراتب عارضه کمتری دارد و غیرتهاجمی تر است. سردرد و درد موضعی از قسمتی از پوست سر که در تماس با ابزار تحریک کننده قرار داشته است از شایع ترین عوارض درمان TMS است. این عوارض با کم کردن فرکانس تحریک و یا استفاده از مسکن ساده به حداقل می‌رسد. از آنجایی که TMS فقط یک قسمت محدودی از مغز را که مربوط به افسردگی است تحت تاثیر قرار می دهد، عوارض جانبی آن به مراتب کمتر از سایر روش های درمانی موجود از جمله درمان های دارویی می باشد.

 درمان افسردگی با تحریک مغناطیسی مغز –  در این مقاله به موضوعات هزینه درمان افسردگی باtms  – هزینه هر جلسه آر تی ام اس- قیمت دستگاه tms  – عوارض تحریک الکتریکی مغز- درمان اضطراب با  rtms – دستگاه rtms در مشهد- تعداد جلسات rtms  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 107

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *