انجمن نوروفیدبک ایران با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

انجمن نوروفیدبک ایران  با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- هزینه نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک غرب تهران- مرکز نوروفیدبک در تهران- عوارض نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- بهترین نوروتراپیست تهران- قرص نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

انجمن نوروفیدبک ایران  – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- هزینه نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک غرب تهران- مرکز نوروفیدبک در تهران- عوارض نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- بهترین نوروتراپیست تهران- قرص نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

انجمن نوروفیدبک ایران  – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد- استاد سعیدی
کلینیک زندگی شاد- استاد سعیدی

از جمله مهمترین سوالهایی که برای افراد متقاضی خدمات نوروفیدبک پیش می آید این است که بهترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک کجا است ؟

در حال حاضر در رشته های دانشگاهی توضیح مختصری در مورد نوروفیدبک ارائه میشود و نوروفیدبک کاملا به صورت دانشگاهی تدریس نمی شود ولی در بسیاری موارد اصول آن در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری توضیح داده می شود. از طرفی دستگاه های مختلف نوروفیدبک توسط کمپانی های مختلفی تولید می شوند، لذا آموزش تخصصی کاربری آن دستگاه نیز بسیار مهم می شود .

لذا در زمان استفاده از دستگاه نوروفیدبک مهم است که درمانگر قبل از استفاده از دستگاه نوروفیدبک دوره های تخصصی در مورد این نوع از درمان را رفته باشد و روش کاربری آن دستگاه خاص نوروفیدبک را آموخته باشد.

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین مرکز نوروفیدبک این نکته می باشد که با توجه به اینکه روش درمانی نوروفیدبک از جمله دانش های نوین وابسته به تکنولوژی می باشد آن مرکز به چه میزان از سخت افزار ها و نرم افزارهای به روز در زمینه نوروفیدبک استفاده می نماید.

یکی دیگر از موارد مهم در تعیین بهترین مرکز نوروفیدبک استفاده از آزمون هایی است که میزان تاثیر گذاری نوروفیدبک را مشخص نماید و در صورتیکه مشاهده شد که درمان نورفیدبک تاثیر گذار نیست، درمان قطع شود و بیهوده وقت و هزینه مراجع هدر نشود. مواردی که در ذیل به آنها اشاره می شود شامل مشکلات و بیماری هایی هستند که درمان با نوروفیدبکدر آنها توسط FDA تأیید شده است:

بیش‌فعالی/کمبود توجه : بیش از هر زمان دیگری، برای درمان ADHD از نوروفیدبک استفاده شده است. ۸۵-۸۰% کودکان مبتلا به ADHD به وسیله نوروفیدبک بهبودی کامل می‌یابند.

اضطراب : بسیاری از متخصصان، بکارگیری نوروفیدبک به منظور درمان اضطراب را یکی از عمده‌ترین موارد  استفاده از نوروفیدبک می‌دانند. محققان معتقدند اضطراب یکی از اولین مواردی بوده که به نوروفیدبک پاسخ درمانی مناسبی داده است. نتایج پژوهشی نشان می‌دهد که در حدود ۹۰-۸۰% از بیماران اضطرابی با این روش بهبود یافته‌اند.

ناتوانی یادگیری: این اختلالات در سنین دبستان شایع هستند. نوروفیدبک در درمان این اختلال تحول بزرگی ایجاد کرده است. معمولاً با کامل کردن یک دوره درمانی بهبودی ثابتی حاصل می‌شود.

اختلالات خواب: اولین تغییراتی که مراجعین عموماً بعد از شروع درمان با نوروفیدبک مشاهده می‌کنند، تنظیم خوابشان است.

بنابراین می‌توان از نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب نیز استفاده کرد.

دردهای مزمن و سردردهای میگرنی: درمانگران و پزشکانی که از نوروفیدبک برای درمان دردهای مزمن و سردردهای میگرنی استفاده کرده‌اند، اعلام کردند که وقوع و شدت حملات میگرن در اکثر موارد با استفاده از این روش کاهش می‌یابد و حتی از بین می‌رود. این روش بخصوص در بیماران با سردردهای میگرنی که به درمان های دارویی پاسخ مناسبی نمی دهند توصیه می شود.

افسردگی:  در مورد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی که هیچ درمانی برای آن‌ها کارساز نبوده، نوروفیدبک در اغلب موارد بهبود دهنده بوده است.

اختلال بیش فعالی و کمبود توجه: امروزه نوروفیدبک به عنوان یکی از مؤثرترین روشهای درمانی و جایگزین دارو های شیمیایی در کودکان دچار بیش فعالی یا همان ADHD شناخته شده است. هدف از درمان بوسیله این روش این است که به کودک بیاموزیم چطور می تواند رفتارهای مغزش را تغییر دهد و در نهایت عملکردهای مربوط به بیش فعالی  و کمبود توجه  را از بین ببرد.

انجمن نوروفیدبک ایران  – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعه ایی در مورد نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- هزینه نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک غرب تهران- مرکز نوروفیدبک در تهران- عوارض نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- بهترین نوروتراپیست تهران- قرص نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

انجمن نوروفیدبک ایران  –  در این مقاله به موضوعات نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- هزینه نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک غرب تهران- مرکز نوروفیدبک در تهران- عوارض نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- بهترین نوروتراپیست تهران- قرص نوروفیدبک پرداخیتم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Views: 56

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *