درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات  کاربرد دستگاه نوروفیدبک- دفترچه بیمه نیروهای مسلح – ارتش – سپاه – ناجا -– قیمت دستگاه نوروفیدبک – خدمات درمانی نیروهای مسلح – وزارت دفاع – خدمات نوروفیدبک در بیمارستان ارتش – خدمات درمانی رایگان برای سربازان  خواهیم پرداخت.

درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد کاربرد دستگاه نوروفیدبک- دفترچه بیمه نیروهای مسلح – ارتش – سپاه – ناجا -– قیمت دستگاه نوروفیدبک – خدمات درمانی نیروهای مسلح – وزارت دفاع – خدمات نوروفیدبک در بیمارستان ارتش – خدمات درمانی رایگان برای سربازان  در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا -خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

rTMS تحریک مغناطیسی مغز است که در طی آن فعالیت الکتریکی مغز تحت تأثیر میدان‌ مغناطیسی قرار می‌ گیرد. میدان مغناطیسی از طریق جریان پالس‌ هایی از سر عبور می کند. درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا –  در طی این روش میدان مغناطیسی می‌تواند نواحی خاصی از قشر مغز را تحریک کند. هر پالس مغناطیسی به راحتی و بدون احساس درد، از پوست سر و استخوان و پرده های مغز گذشته و به نورون های عصبی می رسد و موجب فعالیت کوتاه مدت نورون های عصبی آن قسمت از مغز می شود.

میدان مغناطیسی که در نتیجه rTMS ایجاد می‌شود علاوه بر ایمن بوده احساس ناخوشایندی نیز در فرد ایجاد نمی کند.

درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

عبور میدان مغناطیسی از مغز سبب ایجاد جریانی در سلول های عصبی مغز می‌شود و این سلول ها را تحریک می کند. rTMS می‌تواند برای هر بیمار بطور اختصاصی و در منطقه خاصی از مغز انجام بگیرد. درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا –  این روش درمانی بسته به نوع بیماری یا اختلال می تواند تاثیرات اختصاصی بازدارنده یا تحریکی بر آن قسمت از مغز بگذارد.

بر اساس تحقیقات انجام گرفته افزایش یا کاهش متابولیسم مناطق خاصی از مغز می تواند سبب بروز مشکلات روانپزشکی همچون افسردگی در افراد شود که با روش rTMS قابل درمان است.

rTMS در بیمارانی که نسبت به درمان دارویی افسردگی پاسخ مثبت نداده اند به عنوان یک روش موثر کاربرد دارد.

امروزه افسردگی یکی از شایع ترین بیماری های روانی در جهان محسوب می شود. درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا –  که بر اساس آمارها ۳۵۰ میلیون نفر که ۵ درصد جمعیت کل جهان را تشکیل می دهند از آن رنج می برند. درمان از طریق تحریک الکترو مغناطیسی مغز توسط دستگاه rTMS بهترین درمان افسردگی از سال ۲۰۰۸ شناخته شده است که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا نیز رسیده است.

تحریک الکترومغناطیسی مغز توسط دستگاه tms میتواند به عنوان یک‌ عامل خارجی فعل و‌ انفعالات نورون ها را به حالت طبیعی برگرداند و بیماری هایی همچون سکته مغزی، وزوزگوش ، افسردگی، وسواس ،اضطراب و اختلال دوقطبی را درمان کند.

درمان اضطراب با rtms برای نیروهای ناجا –  در این مقاله به موضوعات کاربرد دستگاه نوروفیدبک- دفترچه بیمه نیروهای مسلح – ارتش – سپاه – ناجا -– قیمت دستگاه نوروفیدبک – خدمات درمانی نیروهای مسلح – وزارت دفاع – خدمات نوروفیدبک در بیمارستان ارتش – خدمات درمانی رایگان برای سربازان  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 155

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *