خدمات نوروفیدبک با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

خدمات نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- قیمت نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- کاربرد نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب خواهیم پرداخت.

خدمات نوروفیدبک – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- قیمت نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- کاربرد نوروفیدبک – عکس دستگاه نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

خدمات نوروفیدبک  – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد - دکتر سعیدی
کلینیک زندگی شاد – دکتر سعیدی

کاربردهای نوروفیدبک:

نوروفیدبک یکی از روش‌های درمانی محسوب می‌شود که امروزه در علم روانشناسی و روانپزشکی کاربردهای بسیار دارد و در درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاد قرار می‌گیرد. نوروفیدبک پیش از اینکه به شما کمک کند تا بتوانید امواج مغزی خود را کنترل کنید و بد تنظیمی‌ها را سامان ببخشید، از طریق الکتروانسفالوگرافی یک نقشه مغزی در اختیار متخصص قرار می‌دهد. این نقشه مغزی میزان فعالیت امواج مغزی شما در کل مغز را نشان داده و با آن می‌توان نواحی که امواج درست کار نمی‌کنند را مشخص نمود.

در ضمن بازخورد عصبی از طریق داده‌های پژوهشی پیشین این امکان را به متخصص می‌دهد که امواج مغزی شما را با توجه به گروه سنی و جنسیتتان، با امواج مغزی دیگر افراد مقایسه کند. در واقع بهنجار بودن یا نابهنجاری آن را متوجه شود.

بعد از به دست آمدن داده‌های هنجاری، نقشه مغزی و بدتنظیمی‌ها، یک متخصص نوروفیدبک می‌تواند با استفاده از ابزارها، نرم افزارها و سایر وسایل، در یک برنامه مشخص به شما کمک کند تا تنظیم امواج مغزی خود را به دست بگیرید.

کاربردهای درمانی نوروفیدبک چیست؟

بیش فعالی/ کمبود توجه: یکی از اختلالات در دوران رشد و کودکی است که نشانه های رایج آن، فعالیت بیش از حد، رفتارهای ناگهانی و بدون مقدمه و اختلال در تمرکز و توجه است. این اختلال به شدت سبب کاهش میزان یادگیری در کودکان می شود. هم اکنون از روش نوروفیدبک به عنوان یکی از روش های موثر در درمان ADHD، یاد می شود. برخی تحقیقات نشان داده اند که ۸۰ تا ۸۵ درصد کودکان مبتلا به ADHD به وسیله نوروفیدبک بهبودی قابل توجهی پیدا می کنند.

اضطراب: بسیاری از متخصصان، بکارگیری نوروفیدبک به منظور درمان اضطراب را یکی از عمده ترین موارد و زمینه های استفاده از آن می دانند. با این حال نوع اضطراب، مزمن بودن و ویژگی های شخصیتی فرد بر اثر بخشی نوروفیدبک بر اضطراب تاثیرگذار است.

ناتوانی یادگیری:  این گروه از اختلالات (اختلال در خواندن، نوشتن و محاسبات ریاضی) در سنین دبستان شایع هستند. نوروفیدبک در درمان این اختلالات، توانسته است نتایج قابل توجهی بوجود آورد. البته باید تاکید کرد، در این گروه از اختلالات، نوروفیدبک به تنهایی پاسخ گو نیست و استفاده از سایر روش های درمانی و آموزشی همراه با نوروفیدبک ضروری است.

آسیب مغزی: نوروفیدبک سبب بهبود مشکلات ناشی از آسیب و سکته مغزی می شود. از آن جمله می توان به بهبود حافظه، سردرد، گیجی و حواس پرتی، سرگیجه، مشکلات تمرکز، اضطراب، افسردگی، تغییرات خلقی، اختلالات خواب، تحریک پذیری و مشکلات ادراک بینایی اشاره کرد.

دردهای مزمن و سردردهای میگرن: درمانگران و پزشکانی که از نوروفیدبک برای درمان دردهای مزمن و سردردهای میگرنی استفاده کرده اند، معتقدند با استفاده از این روش وقوع و شدت حملات میگرن در اکثر موارد کاهش می یابد و حتی از بین می رود.

افسردگی: در اغلب موارد، نوروفیدبک در مورد بیماران مبتلا به افسردگی مزمن که سایر درمان ها در مورد آنها کارساز نبوده، بهبود دهنده بوده است.

سوء مصرف مواد: مطالعات نشان داده است، در مقایسه با درمان های موجود برای ترک اعتیاد، درمان با نوروفیدبک از روش های موفق بوده است. علاوه بر این درمان با این روش وسوسه و ولع فرد را کاهش می دهد و در دراز مدت احتمال عود مصرف و بازگشت را پایین می آورد.

خدمات نوروفیدبک –  در این مقاله به موضوعات نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- قیمت نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- کاربرد نوروفیدبک – عکس دستگاه نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نمایم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای  را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Views: 5

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *