دکتر بیش فعالی کودکان در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

دکتر بیش فعالی کودکان در مشهد با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- دکتر روانشناس کودک در مشهد- دکتر خوب برای بیش فعالی کودکان- بهترین دکتر برای بیش فعالی کودکان – دکتر روانشناس کودک مشهد- دکتر روانشناس مشهد- روانشناس کودک و نوجوان در مشهد خواهیم پرداخت.

دکتر بیش فعالی کودکان در مشهد – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- دکتر روانشناس کودک در مشهد- دکتر خوب برای بیش فعالی کودکان- بهترین دکتر برای بیش فعالی کودکان – دکتر روانشناس کودک مشهد- دکتر روانشناس مشهد- روانشناس کودک و نوجوان در مشهد در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

دکتر بیش فعالی کودکان در مشهد – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد
کلینیک زندگی شاد

مرکز مجهز درمان بیش فعالی در مشهد

بیش فعالی به حالتی دلالت می‌کند که در آن کودک به نحوی مفرط و بیش از اندازه فعال و پرجنب‌ و جوش است. تحرک زیاد این کودکان نه تنها خود آنها را بلکه اطرافیان ، همکلاس‌ها ، اولیای مدرسه را دچار مشکل می‌کند.

از طرفی کودکان بیش فعال در معرض خطر بالای مبتلا شدن به اختلال سلوک ، شخصیت ضد اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر قرار دارند لذا آگاهی همگان بویژه والدین و معلمان در این حالات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نقص در تمرکز و اختلال بیش‌فعالی (ADHD  ) شرایطی را برای کودک ایجاد می‌کند که نتواند آرام و بدون حرکت بنشیند، رفتارش را کنترل کرده و توجه خود را به یک موضوع خاص معطوف کند.

برخی علایم اصلی کودکان ADHD :

فعالیت بیش از اندازه (بیش‌فعالی)

انجام عمل قبل از فکر کردن به آن وانجام کارهای خطرناک (حرکات تکانشی )

بیقراری (کم حوصلگی و کم صبری)

مشکل در توجه و تمرکز  (مشکلات شناختی)

درمان قطعی و بدون بازگشت کودک بیش فعال و نقص توجه بدون دارو

واحد تخصصی نوروتراپی کودک و نوجوان

حتما می دانید که دارودرمانی علی رغم اینکه در کاهش برخی نشانه های کودکان و افراد مبتلا به اختلال ADHD موثر است اما هرگز یک درمان دایمی نبوده و بلافاصله پس از قطع دارو، مجددا اثرات اختلال بر می گردد.

همچنین متاسفانه در برخی کودکان و نوجوانان مبتلا، عوارض بسیار منفی و نامطلوبی نظیر:

مشکلات گوارشی، ایجاد بیقراری ها و پرخاشگری های عصبی، بی حالی و احساس کسلی، سرگیجه  و سردرد و حتی در بلند مدت پوکی استخوان ایجاد می گردد.

دکتر بیش فعالی کودکان در مشهد –  در این مقاله به موضوعات مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- دکتر روانشناس کودک در مشهد- دکتر خوب برای بیش فعالی کودکان- بهترین دکتر برای بیش فعالی کودکان – دکتر روانشناس کودک مشهد- دکتر روانشناس مشهد- روانشناس کودک و نوجوان در مشهد پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 41

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *