درمان شدگان وسواس فکری با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

درمان شدگان وسواس فکری با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  تمرین درمان وسواس فکری- درمان وسواس فکری مذهبی- معجزه درمان وسواس- جدیدترین درمان وسواس- درمان قطعی وسواس فکری با هیپنوتیزم- راههای درمان وسواس- درمان وسواس فکری در نوجوانان- درمان وسواس فکری بدون دارو خواهیم پرداخت.

درمان شدگان وسواس فکری– تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد تمرین درمان وسواس فکری- درمان وسواس فکری مذهبی- معجزه درمان وسواس- جدیدترین درمان وسواس- درمان قطعی وسواس فکری با هیپنوتیزم- راههای درمان وسواس- درمان وسواس فکری در نوجوانان- درمان وسواس فکری بدون دارو در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

درمان شدگان وسواس فکری- نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

وسواس فکری چیست؟

OCD یا همان اختلال وسواس فکری یک اختلال متداول عصبی-شناختی در برخی افراد است که با دو نوع مشخص از علائم شناخته می شود: افکار وسواسی و رفتارهای اجباری. وجود هرکدام از این علائم در فرد می تواند نشان دهنده وجود اختلال وسواس فکری باشد.  افکار وسواسی افکاری ناخواسته و نگران کننده هستند که منجر به پریشانی، اضطراب و یا ترس می شوند و محتوای آن می تواند تقریبا هر چیزی باشد. درمان شدگان وسواس فکری-  ترس از آلوده شدن به میکروب ها، مرور کردن افکار خشن در ذهن و یا شک مداوم در انجام یک سری اعمال و رفتار می تواند مثال هایی از افکار وسواسی باشد. به خاطر داشته باشید این افکار گاها از نظر محتوا، منطقی نیستند و کنترل آن ها تقریبا غیر ممکن است.

رفتارهای اجباری، مجموعه اقداماتی است که فرد برای کاهش درد و رنج افکار وسواسی، متوقف کردن آن و یا جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار آن ها را انجام می دهد. درمان شدگان وسواس فکری- غالبا هیچ ارتباط منطقی بین افکار وسواسی و اجبار وجود ندارند، اما گاهی اوقات می توان آن ها را به یکدیگر مرتبط دانست. برای مثال، کسی که افکار وسواسی نسبت به میکروب دارد، مرتبا دست های خود را می شوید. فرد مبتلا به اختلال وسواس فکری، واقعا در تلاش است تا بتواند رفتارهای خود را کنترل کند. حتی گاها با وجود اینکه می داند این رفتار منطقی نیست اما از لحاظ احساسی خود را مجبور به انجام آن می داند. خبر خوب این است که علائم وسواس قابل کنترل است و بهترین راه حل برای درمان قطعی وسواس، مراجعه به کلینیک مجموعه زندگی شاد است. ما تا درمان قطعی وسواس درکنار شما خواهیم بود.

درمان شدگان وسواس فکری با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

درمان قطعی وسواس فکری چگونه صورت می گیرد؟

درمان شدگان وسواس فکری- اگر با مرور انواع وسواس فکری، فکر می کنید که شما و یا کودک شما دارای این اختلال است، می توانید برای درمان قطعی وسواس فکری، اقدام‌های بسیار موثر و اساسی بردارید. اصول اولیه این قدم‌ها به صورت زیر است:

– فهمیدن و درک وسواس فکری:َشما در مرحله اول باید بدانید که وسواس فکری چیست و چه رفتارهایی اصلا در این گروه دسته بندی نمی‌شوند.

– یافتن یک درمانگر مناسب برای انجام روند درمان در کلینیکی معتبر

– یادگیری نحوه تشخیص و پاسخ به علائم به این بیماری (شما باید بیاموزید که درمانگر خود باشید)

درمان شدگان وسواس فکری- این طبیعی است که ما همیشه به دنبال سریع ترین و راحت ترین کار برای درمان قطعی وسواس فکری باشیم. استفاده از دارو ، آن هم به تشخیص پزشک متخصص، تنها قسمتی از یک برنامه درمانی موفق است. درمان دارویی در بهترین حالت، به طور متوسط حدود ۶۰-۷۰ درصد علائم را کنترل می کند. علاوه بر اینکه برای انتخاب داروی مناسب باید فاکتورهای زیادی مانند عوارض جانبی و تفاوت های فردی را در نظر گرفت. این نکته را نیز در خاطر داشته باشید که در اکثر موارد قطع دارو منجر به عود مجدد و سریع علائم می گردد.

درمان شدگان وسواس فکری- با استفاده از روش های درمانی، شما می آموزید که چگونه علائم خود را مدیریت کنید. با پیشرفت درمان، مسئولیت هدایت درمان از درمانگر به تدریج به سمت خود شما تغییر خواهد کرد. انجام تمرین ها و الگوهای مدیریت علائم، مهم ترین عامل درمان قطعی وسواس فکری در شما است.

درمان شدگان وسواس فکری–  در این مقاله به موضوعات تمرین درمان وسواس فکری- درمان وسواس فکری مذهبی- معجزه درمان وسواس- جدیدترین درمان وسواس- درمان قطعی وسواس فکری با هیپنوتیزم- راههای درمان وسواس- درمان وسواس فکری در نوجوانان- درمان وسواس فکری بدون دارو پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 516

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *