دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  دکتر روانشناس کودک در مشهد- دکتر متخصص روانشناس در مشهد- دکتر برای تشخیص بیش فعالی کودک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- بهترین روانشناس کودک در مشهد نی نی سایت- دکتر روانشناس کودک بیش فعال خواهیم پرداخت.

دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد دکتر روانشناس کودک در مشهد- دکتر متخصص روانشناس در مشهد- دکتر برای تشخیص بیش فعالی کودک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- بهترین روانشناس کودک در مشهد نی نی سایت- دکتر روانشناس کودک بیش فعال در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

بیش فعالی چیست

معمولا همه‌ی ما دست کم یک کودک بیش فعال را در خانواده یا اقوام خود سراغ داریم. این کودکان بسیار باهوش و با استعداد هستند ولی با این وجود، در زندگی تحصیلی و شغلی موفق نمی‌شوند، زیرا نمی‌توانند بر چیزی تمرکز کنند و انرژی و استعدادهای سرشار خود را در جهتی درست به‌کار بگیرند. دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد خوشبختانه این مسئله قابل کنترل است و اگر والدین بدانند که چگونه با کودک بیش فعال خود برخورد کنند، می‌توانند انرژی و استعدادهای او را به مسیر درست هدایت کرده و زمینه‌ی موفقیت‌های او در آینده را فراهم کنند. در این مقاله، ابتدا به این می‌پردازیم که بیش فعالی چیست و سپس راهکارهایی را برای مواجهه با این مشکل، بیان می‌کنیم.

دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد علائم بیش فعالی، مواردی مانند مشکل در سازماندهیِ وظایف، پرت شدن حواس، اجتناب از انجام کارهای سختی که نیاز به تلاش دارند، ناتوانی در حفظ توجه به یک کار و مشکل در دنبال کردن یک کار تا انتها است. بیش فعالی، با بی‌قراری، بیش از حد صحبت کردن، و ناآرامی در کودک، خود را نشان می‌دهد. اصلی‌ترین علامتِ آن، وجود الگوی مداومی است که در عملکرد یا رشد کودک، اختلال ایجاد می‌کند.

معمولا علائم بیش فعالی، در دو یا چند حوزه از زندگی فرد مشاهده می‌شوند: یعنی خانه، محلِ کار، مدرسه و روابط اجتماعی. شیوه‌ی بروز و میزانِ نشانه های بیش فعالی، باید به صورتی باشد که با میزانِ رشدی که از کودک انتظار داریم، در تضاد باشد. یعنی کودک باید به میزان قابل توجهی، در مقایسه با همسالانِ خود، بیش فعال تر باشد.

علائم بیش فعالی، قبل از سن ۱۲ سالگی مشاهده می‌شوند. دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد  در ویرایش چهارم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-IV)، گفته شده است این علائم باید قبل از ۷ سالگی مشاهده شوند. ولی در حال حاضر، سن ۱۲ سالگی به عنوان معیاری قابل قبول در نظر گرفته می‌شود، زیرا اغلبِ بزرگسالان، به سختی گذشته را به خاطر می‌آورند و تعیینِ سن دقیق شروع بیش‌فعالی در کودک، دشوار است. در واقع، معمولا علائم دوران کودکی که بزرگسالان به یاد می‌آورند، قابل اعتماد نیست. بنابراین، در ویرایش پنجم این راهنما، راه گریزی برای تعیینِ سن قطعی شروعِ بیش‌فعالی، اضافه شده است.

دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد –  در این مقاله به موضوعات دکتر روانشناس کودک در مشهد- دکتر متخصص روانشناس در مشهد- دکتر برای تشخیص بیش فعالی کودک در مشهد- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- بهترین روانشناس کودک در مشهد نی نی سایت- دکتر روانشناس کودک بیش فعال پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 472

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *