روانشناسی علاقه به تاریکی| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانشناسی علاقه به تاریکی| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانشناسی علاقه به تاریکی  : معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  علاقه به تاریکی و تنهایی- علت علاقه به تاریکی چیست – علائم دیوانه شدن- بدترین نوع افسردگی- بیماری روانی افرادی که با خود حرف میزنند- علائم روانی بودن- تست افسردگی ماژور- بدترین بیماری روانی  نیز است. با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

روانشناسی علاقه به تاریکیکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد علاقه به تاریکی و تنهایی- علت علاقه به تاریکی چیست- علائم دیوانه شدن- بدترین نوع افسردگی- بیماری روانی افرادی که با خود حرف میزنند- علائم روانی بودن- تست افسردگی ماژور- بدترین بیماری روانی   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می شود:
قاتل خاموش در کمین مردان

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

روانشناسی علاقه به تاریکی- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

روانشناسی علاقه به تاریکی| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانشناسی علاقه به تاریکی| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

افسردگی شبانه چیست؟

به عنوان یکی از رایج ترین اختلالات خلقی، افسردگی ماژور می تواند در هر کسی، هر سنی و هر زمانی دیده شود. با این حال، برای برخی افراد علائم افسردگی در شب بیشتر بروز می کند که موجب اشکال در خواب، اضطراب و احساس تنهایی و ناامیدی می شود. افسردگی شبانه چیزی است که امروز می خواهیم به آن بپردازیم.

علائم افسردگی شبانه:

روانشناسی علاقه به تاریکی– افسردگی عمده می تواند باعث بروز علائم شدیدی شود که با خلق و خو و فعالیت روزمره تداخل پیدا کند. اگر علائم زیرا در در قسمت زیادی از روز، تقریبا هر روز، بیشتر از دو هفته گذشته داشته اید و بهتر نشده اید، باید به روانپزشک یا روانشناس مراجعه کنید.

  • اشکال در خواب، مانند خوابیدن بیش از حد طبیعی یا اشکال در به خواب رفتن یا خواب ماندن
  • داشتن افکار منفی، مشغولیت و حواس پرتی و افزایش احساس ناامیدی در شب
  • بیشتر یا کمتر از قبل غذا خوردن
  • کاهش یا افزایش وزن
  • فقدان علاقه به فعالیت هایی که پیش از این از آنها لذت می بردید
  • فقدان انرژی
  • اشکال در انجام فعالیت های روزمره مانند مسواک زدن و حمام گرفتن
  • سردرد، دلدرد، دردهایی که به درمان پاسخ نمی دهند و علت مشخصی ندارند.
  • تحریک پذیری
  • احساس غم و اضطراب
  • احساس ناامیدی
  • گریه کردن
  • بی قراری
  • احساس انزوا یا تنهایی
  • احساس بی ارزشی، گناه یا بیچارگی
  • اشکال در تمرکز
  • افکار یا تلاش برای خودکشی یا فکر کردن به مرگ

علت افسردگی شبانه:

عوامل زیادی باعث تشدید افسردگی در شب می شوند، که عبارتند از:

نشخوار فکری:

افرادی که دچار افسردگی هستند، اغلب درگیر حالتی تحت عنوان نشخوار فکری می شوند که در آن وقایع گذشته را مرور می کنند و سعی می کنند آنها را بررسی کنند. روانشناسی علاقه به تاریکی–  از آنجا که افسردگی باعث تمایل به تمرکز بر وقایع منفی می شود، نشخوار فکری می تواند منبعی برای تشدید احساس افسردگی و اضطراب باشد و این یکی از مهم ترین علل بروز علائم افسردگی شبانه است.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می شود:
نوروفیدبک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

عجیب نیست که نشخوار فکری بیشتر زمانی بروز می کند که فرد تنها و فارغ از هر نوع حواس پرتی است. خستگی آخر شب یکی از علل افسردگی شبانه است. هر چند نشخوار فکری طبیعی است، اگر باعث تشدید اضطراب یا افسردگی شود، اصلا خوب نیست.

نور در شب:

مطالعات زیادی در مورد ارتباط بین نور در شب و افسردگی انجام گرفته است. تحقیقات نشان دهنده ارتباط بین نور اتاق خواب و ابتلا به افسردگی شبانه در سالمندان است، هر چند که در بیشتر موارد علت تامه نبوده است. روانشناسی علاقه به تاریکی –  ریسک این امر در جوانان بیشتر است زیرا چشمان آنها حساس تر است. مشخص نیست نور و افسردگی چه ارتباطی با یکدیگر دارند، اما این احتمال وجود دارد که تابش حتی مقدار کمی نور در چرخه خواب فرد تداخل ایجاد می کند که به نوبه خود باعث تغییر در خلق و خوی او می شود.

اختلال در ریتم درونی بدن:

تحقیقات متعدد نشان می دهند زمانی که ریتم بدن فرد به هم می خورد، ریسک ابتلا به افسردگی شبانه یا تشدید علائم آن انتظار می رود. این حالت می تواند از سفرهای طولانی با هواپیما تا شیفت کار شبانه ناشی شود. به طور معمول، بهترین حالت آن است که در طول روز بیدار باشید و فعالیت کنید و شب ها با بالاترین کیفیت بخوابید.

روانشناسی علاقه به تاریکی – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند علاقه به تاریکی و تنهایی- علت علاقه به تاریکی چیست- علائم دیوانه شدن- بدترین نوع افسردگی- بیماری روانی افرادی که با خود حرف میزنند- علائم روانی بودن- تست افسردگی ماژور- بدترین بیماری روانی  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

Views: 2881

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *