قیمت هر جلسه tms با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

قیمت هر جلسه tms با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


قیمت هر جلسه tms با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک tms– قیمت هر جلسه tms- درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- دستگاه tms در مشهد- عوارض دستگاه tms – تعداد جلسات tms

قیمت هر جلسه tms با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان tms  در مشهد صورت می گردد تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعه ایی در مورد قیمت هر جلسه tms- درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- دستگاه tms در مشهد- عوارض دستگاه tms – تعداد جلسات tms  در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

قیمت هر جلسه tms  را اگر از مراکز مختلف سوال کرده باشید، عموما می بینید که پاسخ های متفاوتی می دهند. هزینه tms   مثل تعرفه ویزیت پزشک نیست که عدد ثابتی داشته باشد. البته این جمله به این معنی نیست که هر مرکزی بتواند هر چقدر میخواهد بعنوان هزینه tms   تعیین کند.

در مورد اقدامات نوروتراپی هم در همین کتابچه تعیین قیمت شده است. مثلا قیمت هر جلسه tms  برابر با ۵.۵ کا است و کا در سال ۹۸ برابر با ۲۷۷۰۰ تومان است. پس در این سال قیمت هر جلسه tms   ۱۵۲۰۰۰ تومان تعیین شده است.  البته مراکز مختلف هزینه آر تی ام اس یا هزینه نقشه مغزی را می توانند کمتر از این مقدار نیز تعیین نمایند. بنابراین این مراکز بسته به شرایط خودشان قیمت های متفاوتی، البته کمتر از قیمت مصوب، تعیین می نمایند.

قیمت هر جلسه آر تی ام اس به چه عواملی بستگی دارد؟

در درمان های تکنولوژیک نظیر درمانtms   عوامل مختلفی در تعیین قیمت نقش دارند. این هزینه tms   در مراکز معتبر کشورهای اروپایی و آمریکایی هم با یکدیگر می تواند متفاوت باشد. بعضی از این عوامل عبارتند از:

تجهیزات و مواد مصرفی قیمت هر جلسه tms  

طبیعتا استفاده از دستگاههای برند و معروف دنیا، نظیر دستگاههای پروکامپ از کمپانی بزرگ کانادایی Thought Tecnology  که ما در مرکز tms   زندگی شاد استفاده می کنیم، با توجه به هزینه های استهلاکی و تعمیراتی بالای این دستگاهها، پر هزینه تر از دستگاههای متفرقه خواهد بود. البته دقت درمانی این دستگاههای معروف هم طبیعتا توسط مراجع معتبر علمی تایید شده است.

درمانگر

قیمت هر جلسه tms  – طبیعتا فرق می کند که درمانگر اصلی و تعیین کننده پروتکل در چنین مراکزی یک پزشک متخصص، با اطلاعات به روز علمی و مطالعه مداوم در زمینه درمانهای tms   باشد و یا صرفا یک تکنسین که دوره کوتاهی را گذرانده و نمی توان او را ارزیابی علمی کرد. بنابراین بسته به نیروهای درمانی و میزان تخصص آنها هزینه آر تی ام اس و هزینه بیوفیدبک و هزینه نقشه مغزی در مراکز مختلف متفاوت است. در مرکز آر تی ام اس زندگی شاد تمامی روند درمان و پروتکل نویسی توسط دکتر ، متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، انجام می گردد.

نحوه درمان

اینکه حین درمان شما یک درمانگر مسلط به آر تی ام اس و بیماریهای مغز و اعصاب در کنار شما حضور داشته و در مسیر آموزش شما را صفر تا صد راهنمایی و هدایت کند و یا بلعکس درمان توسط فردی انجام شود که فقط الکترودها را وصل کرده و سپس اطاق را ترک کند تا به کارهای دیگری برسد، طبیعتا عامل بسیار تاثیرگذاری در روند درمان است. هزینه درمانی هم در این دو روش حتما متفاوت خواهد بود. بنابراین یک عامل مهم در تعیین قیمت هر جلسه آر تی ام اس  و هزینه بیوفیدبک این عامل انسانی است.

کلینیک زندگی شاد
کلینیک زندگی شاد

شهر و محل درمان قیمت هر جلسه آر تی ام اس

قیمت هر جلسه tms در مشهد با قیمت هر جلسه آر تی ام اس در سایر شهرها هم متفاوت است. قسمتی از این تفاوت به هزینه های زندگی در شهرهای مختلف می تواند بستگی داشته باشد.

البته در مرکز آر تی ام اسزندگی شاد بعنوان یکی از بهترین مرکز tms  مشهد ، با اینکه تمام استانداردهای درمانی، تجهیزاتی و پرسنلی در بالاترین حد ممکن تعیین شده است، ولی برای امکان بخشیدن به استفاده از این قبیل درمانها برای مراجعین مختلف، قیمت آر تی ام اس و قیمت هر جلسه tms  به میزان قابل توجهی کمتر از میزان مصوب معاونت درمان تعیین شده است.

همچنین با توجه به قرارداد های این بیمارستان با بسیاری از بیمه های مکمل، قیمت هر جلسه آر تی ام اسدر این مرکز و همچنین هزینه نقشه مغزی تحت پوشش بسیاری از بیمه های مکمل هم قرار داده شده است. جهت پرسیدن قیمت آر تی ام اس بصورت دقیقتر از این مرکز، میتوانید با شماره های مرکز tms  زندگی شاد بعنوان یکی از بهترین مرکز tms  مشهد تماس بگیرید.برای مطالعه بیشتر درباره rTMS اینجا کلیک کنید.

قیمت هر جلسه tms – در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Visits: 3674

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *