متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک- مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- بهترین روانشناس کودک در مشهد- دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد- دکتر روانپزشک کودک و نوجوان مشهد- بهترین دکتر بیش فعالی در مشهد- مشاور کودک در مشهد- مرکز نگهداری کودکان بیش فعال

متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد تمام تلاش

در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعه ایی در مورد مرکز درمان بیش فعالی در مشهد- بهترین روانشناس کودک در مشهد- دکتر متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد- دکتر روانپزشک کودک و نوجوان مشهد- بهترین دکتر بیش فعالی در مشهد- مشاور کودک در مشهد- مرکز نگهداری کودکان بیش فعال در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

بیشتر بدانیم: تشخیص و درمان بیش فعالی

بیش فعالی به حالتی دلالت می‌کند که در آن کودک به نحوی مفرط و بیش از اندازه فعال و پرجنب‌ و جوش است. تحرک زیاد این کودکان نه تنها خود آنها را بلکه اطرافیان ، همکلاس‌ها ، اولیای مدرسه را دچار مشکل می‌کند. در میان درصد بالایی از معتادین و افرادی که ترک تحصیل کرده‌اند علایم بیش فعالی با بررسی کودکی آنها قابل مشاهده است.

متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد – از طرفی کودکان بیش فعال در معرض خطر بالای مبتلا شدن به اختلال سلوک ، شخصیت ضد اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر قرار دارند لذا آگاهی همگان بویژه والدین و معلمان در این حالات از اهمیت بسزایی برخوردار است. نقص در تمرکز و اختلال بیش‌فعالی (ADHD) شرایطی را برای کودک ایجاد می‌کند که نتواند آرام و بدون حرکت بنشیند، رفتارش را کنترل کرده و توجه خود را به یک موضوع خاص معطوف کند.

شیوع بیش فعالی در کودکان

از هر ۱۰۰ کودک ۵ کودک می‌توانند مبتلا به ADHA باشند. پسران ۳ برابر بیش از دختران در معرض ابتلا قرار دارند. اغلب این مشکلات قبل از ۷ سالگی آغاز می‌شوند و ممکن است والدین تا وقتی که فرزندشان بزرگتر نشده متوجه مشکل او نگردند. پزشکان نمی‌دانند که چه چیزی باعث بروز ADHD می‌گردد ولی مطالعات بر روی مغز انسان‌ها را به فهم علل اجتماعی ADHD نزدیکتر کرده است.

  • مشکل در توجه و تمرکز
  • فعالیت بیش از اندازه (بیش‌فعالی)
  • انجام عمل قبل از فکر کردن به آن (حرکات تکانشی و خطرناک)
  • بیقراری (کم حوصلگی و کم صبری)
کلینیک زندگی شاد
کلینیک زندگی شاد

درمان قطعی و بدون بازگشت کودک بیش فعال و نقص توجه بدون دارو

حتما میدانید که دارودرمانی علی رغم اینکه در کاهش برخی نشانه های کودکان و افراد مبتلا به اختلال ADHD موثر است اما هرگز یک درمان دایمی نبوده و بلافاصله پس از قطع دارو، مجددا اثرات اختلال بر میگردد. همچنین متاسفانه در برخی کودکان و نوجوانان مبتلا،اثرات بسیار منفی و نامطلوبی نظیر مشکلات گوارشی، ایجاد بیقراری ها و پرخاشگری های عصبی، بی حالی و احساس کسلی، سرگیجه  و سردرد و حتی در بلند مدت پوکی استخوان ایجاد میگردد.

در مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی شاد در واحد تخصصی کودک و نوجوان، با فراهم بودن امکاناتی از قبیل اتاق مجهز نوروفیدبک و اتاق مجهز بازی درمانی، و خدمات مشاوره به منظور انجام جلسات مشاوره ای، درمانگران با تجربه و متخصص در زمینه کودک و نوجوان با بکارگیری این امکانات و علم بالینی و تجربی خود بدون نیاز به تجویز دارو، قدم های ارزشمندی در راستای بهبودی و درمان پایدار افراد مبتلا به بیش فعالی/نقص توجه  برداشته و رضایت حداکثری مراجعین گرامی را دارا هستند.

آیا نوروفیدبک در درمان بیش فعالی و نقص توجه موثر است؟

نوروفیدبک بعنوان یک ابزار و تکنولوژی به کمک درمان بسیاری از اختلالات بالینی بویژه اختلال بیش فعالی/نقص توجه آمده است. این ابزار به متخصصان کمک میکند تا از طریق ارزیابی و شناسایی دقیق عملکرد امواج مغزی فرد و مشخص نمودن ناهنجاری ها و بدکارکردی های مغزی، به طراحی و اجرای پروتکل های دقیقی برای تقویت و اصلاح عملکرد آن بخش از مغز که دارای عملکرد نامطلوب میباشد، بدون داشتن هیچگونه عوارض و آسیبی بپردازند.

نوروفیدبک مانند یک آینه عمل میکند. فرد از طریق این ابزار میتواند از آنچه درون مغزش در جریان است با خبر شده و در همان لحظه از طریق فنونی نظیر مشاهده یک ویدیو یا پیش بردن یک بازی و انیمیشن از طریق همان بخش از عملکرد امواج مغزی اش به تقویت و اصلاح آن بپردازد.

کودکان مبتلا به ADHD در معرض بسیاری از معضلات اجتماعی قرار دارند. این کودکان بخاطر دشواری تربیتشان معمولا انرژی زیادی از والدین میگیرند، والدین این کودکان گاهی در قبال رفتارهای خسته کننده فرزاندانشان از روش های غلط تربیتی همچون، پرخاشگری، خشونت، سرزنش و… استفاده میکنند و احتمال اینکه مورد طرد و بی مهری والدین قرار بگیرند بیشتر از سایر کودکان است. این کودکان در مدرسه عملکرد ضعیفی داشته، توانایی ارتباط مطلوب و پایدار با دوستانشان ندارند،نسبت به یادگیری مطالب درسی با چالش هایی مواجه اند و احتمال شکست تحصیلی زیادی در مقابلشان است.

بی شک اگر در کودکی فرد مورد تربیت مطلوب قرار نگیرد و در امر تحصیل موفقیت را تجربه نکند، در نوجوانی و سنین بعدی در معرض خطرات محیطی زیادی از قبیل بزهکاری، اعیاد، رفتارهای خطرآمیز و پرخاشگری های گروهی و… قرار دارند

همه این مسایل فوق باعث میگردد تا در جریان درمان کودک، حتما از یک روانشناس بالینی برای اختلال بیش فعالی کودکان و نوجوانان بهره گرفت تا آموزش های تربیتی لازم را به والدین ارایه داده و فنون اصلاح رفتار را در خصوص این کودکان اجرا کند.

میتوانید از طریق تماس با این مرکز، با یکی از بهترین روانشناسان حیطه کودک و نوجوان جلسات مشاوره را تجربه نمایید.

مرکز نوروفیدبک مشهد متخصص ارائه درمان های ویژه برای انواع ناهنجاری ها و اختلالات روانشناختی می باشد.

بیش فعالی یا نقص توجه ،اوتیسم ،افسردگی و استرس های دوران کودکی، ترس، هیجانات کنترل نشده، رفتار های خشونت آمیز و انواع ناهنجاری های رفتاری و اخلاقی و اجتماعی در کودکان با روش نوروفیدبک قابل درمان هستند.

برای مطالعه بیشتر درباره درمان بیش فعالی اینجا کلیک کنید.

متخصص نوروفیدبک کودکان در مشهد به ارائه خدمات منحصر بفرد درمانی می پردازد که امروزه کاربرد آن ها توانسته بسیاری از کودکان را به زندگی عادی خود بازگرداند.

رعایت اصول درمانی در مرکز نوروفیدبک توسط متخصص مربوطه موجب می شود که اعتماد مراجعین بیشتر شود.

برای دریافت خدمات نوروفیدبک می توانید با ما تماس بگیرید.

متخصص بیش فعالی کودکان در مشهد – در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Visits: 2552

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *