مشاوره درمان وسواس فکری با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

مشاوره درمان وسواس فکری با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  تمرین درمان وسواس فکری- بهترین روانشناس برای درمان وسواس فکری- تنها راه درمان وسواس- مشاوره رایگان وسواس-  تجربه درمان وسواس فکری- درمان وسواس شستشو چیست خواهیم پرداخت.

مشاوره درمان وسواس فکری – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد تمرین درمان وسواس فکری- بهترین روانشناس برای درمان وسواس فکری- تنها راه درمان وسواس- مشاوره رایگان وسواس-  تجربه درمان وسواس فکری- درمان وسواس شستشو چیست در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

مشاوره درمان وسواس فکری – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

وسواس چیست و چگونه ایجاد میشود؟

مشاوره درمان وسواس فکری به تکرارِ استرس‌زای یک رفتار و عمل می‌گویند. یعنی اگر وقتی از خانه خارج میشوید مدام به این فکر می‌کنید که آیا زیر کتری را خاموش کردم؟ آیا شیر آب را بستم؟ یا مثلا مدام دستتان یا کل اعضای بدنتان را می‌شویید، یا مدام به این فکر میکنید که نکند بیمار شوید و بیش از حد مراقب هستید، یا مثلا به این فکر میکنید که آیا کاری را که شروع کردم درست است؟ و به طور کلی احساسات و افکاری از این دست که بیش از اندازه تکرار می‌شوند و شما را از انجام بسیاری کارها باز می‌دارد یعنی به وسواس مبتلا هستید که نام کاملش «اختلال وسواس فکری عملی (obsessive-compulsive disorder symptoms) است.

اختلال وسواس فکری

مشاوره درمان وسواس فکری وسواس فکری یا OCD (obsessive compulsive disorder)  شکلی از اختلال روانی یا یک بیماری است که باعث می‌شود افکاری در ذهن فرد وجود داشته باشد که منجر شود او دست به اعمالی اجباری بزند. هرچندکه همه افراد کم‌و‌بیش وسواس‌هایی را در زندگی تجربه می‌کنند، اما اگر این اعمال بیش‌تر از یک‌ساعت در روز باشد و یا اینکه به میزانی تکرار شود که کیفیت زندگی یک فرد را تحت تاثیر قرار دهد، می‌تواند نشانه‌ای از اختلال OCD باشد.

مشاوره درمان وسواس فکری با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

علایم وسواس فکری عملی چیست؟

همانطور که از نام اختلال متوجه می‌شویم، علایم بیماری ارتباط مستقیم با افکار و اعمال فرد دارد. یعنی اگر رفتارهای تکرارشونده‌ای داشتید که در پیِ برطرف کردن اضطرابی، رخ داده است یعنی دچار وسواس فکری عملی هستید.بسیاری از کودکان وسواس خفیف دارند. مثلا اگر دقت کنید می‌بینید که دلشان می‌خواهد اسباب‌بازی‌هایشان را دقیق بچینند حتی اگر مرتب هم نچینند. یا پرهیز می‌کنند که در خیابان پایشان روی تَرَک آسفالت برود. مشاوره درمان وسواس فکری  البته این وضعیت با افزایش سن، کاهش پیدا می‌کند.

به صورت کلی ممکن است فرد بزرگسال چنین علامت‌هایی داشته باشد:

ترس از آلودگی دارید و از لمس وسایلی که دیگران لمسش کرده‌اند وحشت دارید.

مدام در شک و تردید به سر می‌برید. شک دارید که در را قفل کردید یا اجاق را خاموش کردید.

به تقارن و نظم نیاز دارید و اگر نامنظم باشند شما را به شدت مضطرب می‌کند.

می‌ترسید که نکند کنترلتان را از دست بدهید و به دیگران یا خود آسیب بزنید.

از موقعیت‌هایی که می‌تواند باعث وسواس شود دوری می‌کنید، مثل دست دادن.

انواع وسواس فکری عملی

مشاوره درمان وسواس فکری شاخه‌های زیادی از این وسواس وجود دارد که بتوان برشمرد، اما به طور کلی در ۴ گروه اصلی جا می‌گیرد:

وسواس فکری «بررسی‌کردن»

وسواس فکری «احساسِ آلودگی»

وسواس فکری «ایجاد نظم و تقارن»

وسواس فکری «افکار مزاحم»

مشاوره وسواس فکری چه کمکی به بیماران وسواسی می کند؟

مشاوره درمان وسواس فکری مشاوره وسواس فکری با شناسایی و ریشه یابی علت وسواسی فرد، سعی میکند تکنیک های لازم را برای درمان، به کار گیرد. فکر می کنید مشاوره چگونه می تواند این اختلال روانی جدی را درمان کند؟ نکته ای که در این باره باید بدانید این است که درمان وسواس نیازمند جلسات طولانی  مشاوره است. در بسیاری از موارد اگر بیمار با مشاور در ارتباط باشد و با او همکاری کند دیگر نیاز به ارجاع به روانپزشک نیست و به راحتی بدون خوردن داروهای شیمیایی بهبود پیدا میکند. پس لازمه بهبود بیمار، همکاری با مشاور و درمانگر است.ما در مجموعه زندگی شاد سعی داریم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید برای درمان وسواس به مجموعه ما مراجعه نموده واز مشاوران و درمانگران کاربلد ما کمک بگیرید.

مشاوره درمان وسواس فکری –  در این مقاله به موضوعات تمرین درمان وسواس فکری- بهترین روانشناس برای درمان وسواس فکری- تنها راه درمان وسواس- مشاوره رایگان وسواس-  تجربه درمان وسواس فکری- درمان وسواس شستشو چیست پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

Visits: 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *