درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات   نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- مقالات مرتبط با نوروفیدبک- پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک و خدمات درمانی نیروهای مسلح- نظرات در مورد نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک- درمان با نوروفیدبک برای نیروهای مسلح- نوروفیدبک برای درمان وسواس ویژه نیروهای نظامی خواهیم پرداخت.

درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح- تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- مقالات مرتبط با نوروفیدبک- پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک و خدمات درمانی نیروهای مسلح- نظرات در مورد نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک- درمان با نوروفیدبک برای نیروهای مسلح- نوروفیدبک برای درمان وسواس ویژه نیروهای نظامی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح- خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح با ۹۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

افسردگی و نوروفیدبک

امروزه روش درمانی نوروفیدبک یکی از رایج ترین روش ها برای درمان قطعی افسردگی شناخته شده است و در روش نوروفیدبک بدون عوارض جانبی فرد مبتلا به افسردگی درمان می شود.

افسردگی یک بیماری روانی است که سبب ایجاد غم و غصه و از دست رفتن میل طبیعی و لذت بردن از زندگی خواهد شد. البته این لذت نبردن و غم اگر به صورت لحظه ای و بر اثر اتفاقی خاص در مقطعی از ندگی باشد افسردگی نمی باشد اما اگر چند هفته یا چند روز پیاپی طول بکشد نگران کننده خواهد بود. بیماری افسردگی بر طرز تفکر و رفتار افراد تاثیر بسزایی می گذارد. درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح- در کودکان نشانه‌های افسردگی شامل، ناراحتی، بیقراری، نگرانی و ناامیدی باشد. عصبانیت، اظطراب و دوری از اجتماع از علائم شایع بروز افسردگی در نوجوانان است.

تغییرات هورمونی به خصوص در دوران نوجوانی، تغییرات در انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین و نوراپینفرین، عوامل ارثی، حوادث و مشکلات زندگی و آسیب ها و مشکلات دوران کودکی از مهمترین دلایل بروز بیماری افسردگی در افراد می باشد. افراد افسرده توانایی انجام درست کارهای روزانه را نداشته و به دلیل عدم لذت بردن از زندگی گاهی ممکن است به خودکشی ور رفتارهای پرخطر دیگری دست بزنند.

تغییر در میزان سروتونین و نور اپی نفرین که دو انتقال دهنده عصبی مهم در بدن انسان هستند می توانند سبب ایجاد افسردگی در فرد بشوند. روش نوروفیدبک منجر به تغییرات الگوهای انتقال دهنده های عصبی و امواج مغزی در افراد افسرده خواهد شد. درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح-  نوروفیدبک ساز و کار اصلی که مغز به آن وسیله برانگیختگی فیزیولوژیک را کنترل می‌کند تحت کنترل درآورده و مکانیزم برانگیختگی را طبیعی می‌سازد. این روش صرفنظر از علت افسردگی اثربخش است. در طی درمان با نوروفیدبک مراجعه کننده ممکن است متوجه شود که لازم است استفاده از داروهای ضدافسردگی یا محرک را کاهش دهد که به هر حال باید از نظر دوز دارو در طی درمان تحت نظر متخصص باشد.

نوروفیدبک و وسواس

نوروفیدبک نقش بسزایی در کاهش و درمان وسواس دارد. اختلال وسواس در زمره اختلالات مربوط به اضطراب است که در دسته اضطراب های مزمن قرار می گیرد. بیماری وسواس فرد را درگیر یک سری از مشغله های ذهنی و عملی می کند.

افزایش تمرکز با نوروفیدبک

نوروفیدبک می تواند در افزایش تمرکز کمک شایانی کند. تمرکز یعنی تراکم، فشردگی مجموعه و چکیده و در اصطلاح، یعنی حفظ و نگه داری توجه و تمرکز حواس روی موضوعی معین بدون تمرکز، حواس یادگیری، مثمرثمر نخواهند بود.

تاثیر نوروفیدبک در کاهش استرس

امروزه تاثیر روش نوروفیدبک بر درمان استرس امری انکار ناپذیر است. درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح-  استرس احساسی است که در زمان هایی به انسان دست می دهد که فشارهایی بیش از حد متعارف و بیش از اندازه ای که انسان تحمل آن را دارد به او وارد می شود.

فوبیا و نوروفیدبک

فوبیا و یا هراس ترس وحشت گونه از چیزی است که در که به فوبی و یا فوبیا شهرت دارد و عبارت است از ترس مزمن و بی نهایت از موضوعی خاص که سبب بروز اختلالات شدید در زندگی و امور روزمره فرد خواهد شد. افسردگی و نوروفیدبک

امروزه روش درمانی نوروفیدبک یکی از رایج ترین روش ها برای درمان قطعی افسردگی شناخته شده است و در روش نوروفیدبک بدون عوارض جانبی فرد مبتلا به افسردگی درمان می شود. افسردگی یک بیماری روانی است که سبب ایجاد غم و غصه و از دست رفتن میل طبیعی و لذت می گردد.

درمان اضطراب با نوروفیدبک

آیا می دانید درمان اضطراب چگونه میسر است؟ یکی از گسترده ترین موارد و کاربردهای درمانی نوروفیدبک در درمان افراد مبتلا به اضطراب می باشد. درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح- اکثر محققان بر این باور هستند که: درمان اضطراب با نوروفیدبک یکی از روش های درمانی موثر و با بازخوردهای بسیار مناسب در درمان بیماران است.

روش نورفیدبک و اختلالات خواب

یکی از کاربردهای روش نورفیدبک درمان بیمارن مبتلا به اختلالات خواب است. اختلالات خواب یکی از شایع ترین اختلالات و بیماری های موجود در جهان کنونی است که در هر سنی از کودکی تا میانسالی و پیری و به دلایل خاص خود اتفاق می افتد.

نوروفیدبک و اختلال یادگیری

نوروفیدبک و بیوفیدبک یکی از راهکاری های نوین در علم روانشناسی برای درمان و بهبود کودکان مبتلا به اختلال یادگیری است. هر اختلالی که در آن موفقیت تحصیلی فرد با توجه به سن و وضعیت هوشی اش و یا با توجه به آزمون ها و معیار های خواندن و نوشتن مربوط باشد.

کاربرد نوروفیدبک در درمان صرع(تشنج)

۷۰ تا ۹۰ درصد مبتلایان به صرع با استفاده از روش نوروفیدبک کاملا درمان می شوند و در مواری که دارو درمانی اثر گذار نیست روش نوروفیدبک می تواند موجبات درمان کامل فرد مبتلا به صرع رافراهم کند .

درمان افسردگی با نوروفیدبک ویژه نیروهای مسلح–  در این مقاله به موضوعات  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- مقالات مرتبط با نوروفیدبک- پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک و خدمات درمانی نیروهای مسلح- نظرات در مورد نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک- درمان با نوروفیدبک برای نیروهای مسلح- نوروفیدبک برای درمان وسواس ویژه نیروهای نظامی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 40

۱۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *