مگنت تراپی مغز چیست با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

مگنت تراپی مغز چیست با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


مگنت تراپی مغز چیست با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  مزایای مگنت تراپی- هزینه مگنت تراپی- مگنت تراپی مجموعه زندگی شاد- مگنت تراپی چیست- مگنت چیست- مگنت تراپی کمر- مگنت تراپی زانو- مگنت تراپی دیسک گردن خواهیم پرداخت.

مگنت تراپی مغز چیست– تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد مزایای مگنت تراپی- هزینه مگنت تراپی- مگنت تراپی مجموعه زندگی شاد- مگنت تراپی چیست- مگنت چیست- مگنت تراپی کمر- مگنت تراپی زانو- مگنت تراپی دیسک گردن در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

بیشتر بدانیم: تحریک مغناطیسی مغز چیست؟

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

مگنت تراپی مغز چیست- نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

مگنت تراپی مغز چیست با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
مگنت تراپی مغز چیست با ۳۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

مگنت تراپی چیست؟

دستگاه مگنت تراپی با تولید و انتشار امواج مغناطیس با اشکال و شدت‌های مختلف که تماما قابل برنامه‌ریزی است، به بهبود روند بیماری کمک می‌کند. حتی توسط شرکت سازنده حدود ۵۰ برنامه به صورت پیش فرض در حافظه دستگاه تعبیه شده است که در درمان بیماری‌های مختلف می‌تواند پزشک یا فیزیوتراپیست را همیاری کند.این امواج به صورت پالس به بیمار منتقل می شوند و تعداد پالس‌ها و چگونگی این امواج، در درمان بیماری‌های مختلف متفاوت است.

تأثیرات مگنت تراپی روی مغز

جزئیات دقیق اثر TMSروی مغز هنوز در حال بررسی است. مطالعات فعلی دو نوع تأثیر را بر اساس روش تحریک نشان می دهند:

۱.تحریک منفرد یا دو تایی Single or Paired pulse TMS

مگنت تراپی مغز چیست- تحریک در این روش باعث دیولوریزاسیون و تخلیه الکتریکی نورون های نئوکورتیکال در زیر منطقه تحریک می شوند که در صورت استفاده در Primay Motor Cortexمی تواند باعث فعالیت عضلانی به صورت پتانسیل برانگیخته عضلانی (MEP)شود که با EMGقابل رکورد است. در صورت استفاده روی کورتکس اکسیتیپال (Phosphenes) یا نورهای فلش مانند توسط بیمار احساس می شود. در بیشتر مناطق دیگر مغزی بیمار به صورت هوشیار هـیـچ احـسـاسـی نـخـواهـد کرد ولی رفتارهای وی می تواند اندکی تغییر کند (مثل زمان پاسخگویی به یک فعالیت.) تغییرات فعالیت مغزی می توانند با fMRIیا PET دیده شوند. تغییرات ایجاد شده با Single pulse TMSبیشتر از زمان تحریک دوام نمی آورند.

۲.rTMS

rTMS باعث تغییراتی می شود که بیشتر از زمان تحریک دوام می آورند. rTMSمی تواند باعث تحریک یا کاهش تحریک پذیری مسیرهای Corticospinalیا Corticocortinal ‌بر اساس شـدت تـحـریـک، مـحـل Coil و فـرکـانـس تـحـریـک شـود. تغییرات سیناپسی به صورت (LTP (Long Term Potentioation و (LTD (Long Term Depression می تواند ایجاد شود.

استفاده بالینی

مگنت تراپی مغز چیست- اســـتـــفـــــاده از TMSو rTMS را مـــــی تـــــوان بـــــه کاربرد‌های درمانی و تشخیصی تقسیم کرد:

‌کاربرد های تشخیصی

TMS امــــروزه بــــرای انــــدازه گــیـــری فـعـــالـیـــت جـــریــان‌هــای خــاص مـغــزی در انـســان اسـتـفــاده مـی‌شـود. بـیـشـتـریـن اسـتـفـاده شـایـع انـدازه گیری MEP(ارتـباط کورتکس اولیه مغزی با عضلات) است که شامل پارامترهایی چون MEP Amplitude، MEP Lateny، Central Motor Conduction Time است و بیشترین استفاده آن در Stroke، ضایعات سـتـون فقرات ، MS و MND( بیماری های نرون مـحرکه) است. از موارد دیگر اندازه گیری (Short Interval Intracortiocal Inhibition) SICIکــــه جـریـان‌هـای داخـل کـورتـس را بـررسـی مـی کند است. Plasticity مغز را می توان با rTMSو تحریک Theta burstاندازه گیری کرد.

‌کاربرد های درمانی

مطالعات زیادی تأثیرات درمانی TMSو rTMS ‌را در حــالات نــرولــوژیـک و روانپـزشکـی نشـان داده‌اند. از موارد گزارش شده می توان بیماری های زیر را نام برد:

‌افـسـردگـی (Depression) شدید و مقاوم به درمان

‌تـوانـبخشی بیماران سکته مغزی Stroke و ضربه مغزی TBI

Pain Management ‌و درد های مزمن

‌پارکینسون

‌کاهش درد در Fibromyalgia

‌سر درد میگرنی

صرع (Epilepsy).

مگنت تراپی مغز چیست–  در این مقاله به موضوعات مزایای مگنت تراپی- هزینه مگنت تراپی- مگنت تراپی مجموعه زندگی شاد- مگنت تراپی چیست- مگنت چیست- مگنت تراپی کمر- مگنت تراپی زانو- مگنت تراپی دیسک گردن پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

Visits: 1153

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *