بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات   tms- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- نقشه مغزی مشهد- آرتی ام اس در تهران- دکتر خوب در مشهد برای نیروهای مسلح- بهترین دکتر برای درمان پانیک در مشهد ویژه نیروهای مسلح- خدمات درمانی ارتش –  هزینه هر جلسه آر تی ام استی ام اس وسواس خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش- تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد  tms- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- نقشه مغزی مشهد- آرتی ام اس در تهران- دکتر خوب در مشهد برای نیروهای مسلح- بهترین دکتر برای درمان پانیک در مشهد ویژه نیروهای مسلح- خدمات درمانی ارتش –  هزینه هر جلسه آر تی ام استی ام اس وسواس در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش- خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش با ۹۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

درمان آر تی ام اس چگونه عمل می کند؟

در شیوه آر تی ام اس رویداد الکتریکی مغز تحت الشعاع مرکز مغناطیسی واقع می گردد که به صورت پالس هایی از سر عبور می کند. این شیوه درمانی فوق، قسمت های ویژه ای از مغز را مورد تحریک قرار می دهد.

این پالس ها بدون هیچ گونه درد از جمجمه می گذرند و به نورون های عصبی مرتبط می رسند. بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش–  برانگیختن یاخته های قسمت های معینی از مغز می تواند برآیند مناسب در معالجه بیماری های اعصاب و روان به دنبال داشته باشد.

مزایای بکارگیری درمان آر تی ام اس

عمده ترین مزایایی که می توان برای سیستم آر تی ام اس نام برد شامل:

از مزایای به کارگیری درمان آر تی ام اس این است که بیمار در زمان درمان هیچ احتیاجی به بیهوشی ندارد.

بیمار در حین درمان با این سیستم درد ندارد.

رسیدن به نتیجه دلخواه درمانی در حداقل زمان ممکن

از دیگر مزایای به کارگیری درمان آر تی ام اس می توان به نداشتن عوارض اشاره نمود.

خیلی از داروها استعمال شده در دراز مدت عوارض خود را بر جای می گذارند اما این شیوه درمانی هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت. به علت نداشتن بیهوشی عوارض ناشی از چنین جراحی را نخواهند داشت.

مدت زمان درمان آر تی ام اس

یکی از متداول ترین پرسش ها در خصوص شیوه درمان مغناطیسی آر تی ام اس طول دوره درمان می باشد. معمولا مدت زمان دوره درمان معادل ۴ الی ۵ هفته می باشد، میزان این جلسات اغلب ۵ بار در هفته است و هر جلسه میان نیم ساعت تا ۱ ساعت طول می کشد.

روش درمانی آر تی ام اس برای درمان چه بیمارانی است؟

از متد rTMS درمانی برای اکثر امراض که بنیاد آنها اعصاب و روان است به کار برده می شود. بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش–  این شیوه درمانی برای ترک اعتیاد دارو های مخدر نظیر زولپیدم یا هر نوع ماده مخدر دیگر به کار برده نمی شود و تنها جزئی از روند التیام بیماران پس از ترک اعتیاد به شمار می آید.

درمان افسردگی با rtms

دانش نمایان نموده است که دلیل ایجاد افسردگی با قشر فرونتال در ارتباط است که در این بخش ایجاد ارتباط میان فرونتال و سینگولیت قدامی دچار مشکل می شود. آر تی ام اس به صورت ویژه ای بر روی فرونتال فوکوس می نماید.

با تحریک پی در پی این ناحیه، تماس میان این دو بافت می تواند التیام یابد، سرانجام علائم و نشانه های افسردگی طی چند هفته کاهش می یابند. تاثیر قابل ملاحظه از درمان همواره پس از ۱۰ الی ۱۲ جلسه rtms به چشم می آید.

با ملاحظه به دوره ای بودن دوره افسردگی، بیماران امکان دارد پس از این دوره درمانی به هیچ جلسه درمانی دیگری احتیاج نداشته باشند. بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش–   اگر مسائل و نشانه هایی بازگردند امکان دارد متخصصان ما جلسات درمانی بیشتری را برای دسترسی به تاثیر ضد افسردگی دائمی و پی در پی پیشنهاد نمایند.

همواره ۷۸ درصد از اشخاص به صورت مطلوبی به درمان تحریک مغناطیسی مغز جواب می دهند و کم و بیش عوارض جانبی به دنبال نخواهند داشت. FDA این گونه درمان را همانند درمان بی خطری تصویب نموده است.

یکی از عمده ترین امتیازات درمان افسردگی با این گونه تکنیک این است که وابستگی اشخاص مریض به دارو های ضد افسردگی پس از معالجه کم شده یا به کل از بین می رود.

بهترین دکتر درمان وسواس در مشهد ویژه نیروهای ارتش–  در این مقاله به موضوعات  tms- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- نقشه مغزی مشهد- آرتی ام اس در تهران- دکتر خوب در مشهد برای نیروهای مسلح- بهترین دکتر برای درمان پانیک در مشهد ویژه نیروهای مسلح- خدمات درمانی ارتش –  هزینه هر جلسه آر تی ام استی ام اس وسواس پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 75

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *