نوروفیدبک بهترین درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

نوروفیدبک بهترین درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

نوروفیدبک بهترین درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  نوروفیدبک دولتی-قرص نوروفیدبک چیست-نوروفیدبک کودکان-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک و اضطراب-هزینه نوروفیدبک-نوروفیدبک در زندگی شاد-عکس دستگاه نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

متن: نوروفیدبک بهترین درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد نوروفیدبک دولتی-قرص نوروفیدبک چیست-نوروفیدبک کودکان-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک و اضطراب-هزینه نوروفیدبک-نوروفیدبک در زندگی شاد-عکس دستگاه نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

نوروفیدبک بهترین درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد
کلینیک زندگی شاد

نوروفیدبک بهترین درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز

بسیاری از جنبه های عملکرد مغز در تمرکز دخیل هستند. داشتن تمرکز و ذهن روشن برای یادگیری و مهارت های زندگی بسیار موثر و مهم است. امروزه افراد بسیاری به دنبال افزایش تمرکز و بهبود دیگر توانایی ها هستند، دراین مطلب به یکی از بهترین و جدیدترین این روش ها یعنی نوروفیدبکt خواهیم پرداخت.

افزایش تمرکز یعنی: توجه، حفظ و نگهداری شود و تمرکز حواس روی موضوعی معین، حواس یادگیری و به طور کلی جمع کردن توجه را شامل می شود.

نوروفیدبک بهترین درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز –  چه زمانی دچار کاهش تمرکز می شویم؟

ممکن است به دلایل گوناگون فرد تمرکز و  توجه خوبی نداشته باشد مانند : زمانی که فرد در اضطراب  و نگرانی است و یا درگیر احساست شدید شده است، باعث عدم تمرکز و حواس پرتی خواهد شد. همان طور که گفته شد، گاهی نیز مشکلات حسی در پشت صحنه ی مشکلات تمرکز هستند. و باید ابتدا مشکلات حسی بهبود یابد و سپس تمرکز تقویت گردد. برای آن که بتوان نوروفیدبک را باتوجه به نیازهای دقیق به کار برد، از نقشه مغزی می توان استفاده نمود.

مکانیسم هایی برای متعادل کردن قدرت مغز وجود دارد که می توان با کارکردن روی آن ها فعالیت مغز را بهبود داد.

نحوه افزایش تمرکز با نوروفیدبک

راه های درمانی زیادی برای افزایش تمرکز وجود دارد مانند: درمان با دارو، آموزش درمانی، مشاوره  و… اما در برخی از موارد دارو، کاری از پیش نمی برد و باید روش های دیگری را نیز انجام داد.

هنگامی که امواج مغزی آهسته لوب فرونتال مغز شما، بیش از حد قوی هستند، می تواند حالت خواب، هیجان و.. را به وجودآورد. می توان از نورفیدبک برای تحریک وسرعت بخشیدن به مغز استفاده نمود و موجب بیدارشدن یا هوشیار شدن مغز شد.

امواج مغز باعث تولید جریان الکتریکی شده که سلول های مغزی را به یکدیگر متصل می کند و ارتباط می گیرند. مانند : سطوح استرس، عادت فکری، خلق …

با استفاده از سنسور هایی رو پوست می توان این فعالیت ها را اندازه گیری، نظارت و بررسی نمود. که با استفاده از نقشه مغز می توانیم،فعالیت مغزی که باعث علائمی در فرد شده است را شناسایی کنیم و سپس می توان متناسب با آنها برنامه آموزشی را برای بهبود انجام داد.

بنابراین در روش نوروفیدبک ، الکترود بر روی پوست سر فرد مورد نظر قرار داده می شود و امواج الکتریکی مغز ثبت شده و به فرد بازخورد می دهد که در این حالت یک خود تنظیمی آموزش داده می شود.

در یک جلسه نوروفیبک، آنچه که مغز انجام می دهد با آنچه می خواهید مغز انجام دهد را مقایسه می کنیم. زمانی که مغز درحال نزدیک شدن به حالت مناسب است، یک پاسخ مثبت دریافت می شود. صداها و عکس ها می گویند، فرد به یک حالت آرام رسیده و حالتی مطلوب دارد.

نوروفیدبک بهترین درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز –  در این مقاله به موضوعات نوروفیدبک دولتی-قرص نوروفیدبک چیست-نوروفیدبک کودکان-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک و اضطراب-هزینه نوروفیدبک-نوروفیدبک در زندگی شاد-عکس دستگاه نوروفیدبک پرداخیتم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Views: 6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *