نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد؟

نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله می خواهیم به این سوال که نوروفیدبک چیست و چه کاربردهایی دارد بپردازیم.

تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد عوارض نوروفیدبک چیست ؟ قرص نوروفیدبک چیست؟ بیوفیدبک چیست و چه کاربردی دارد؟  در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد ؟

نوروفیدبک که به الکتروانسفالوگرافی یا نوار مغزی نیز معروف است، یک نوع آزمایش درمانی می باشد که بازخورد یا فیدبک سریعی را از یک برنامه کامپیوتری ایجاد می کند و می تواند فعالیت امواج مغزی بیمار را ارزیابی کند.

کاربردهای درمانی نوروفیدبک

  • نوروفیدبک و اضطراب (Anxiety)
  • نوروفیدبک و بیش فعالی/ کمبود توجه (ADHD)
  • نوروفیدبک و افسردگی
  • نوروفیدبک و سوء مصرف مواد
  • نوروفیدبک و ناتوانی یادگیری( Learning disability)
  • نوروفیدبک و آسیب مغزی
  • نوروفیدبک و دردهای مزمن و سردردهای میگرن
نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد
نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد؟

چه انتظاری می توان از نوروفیدبک داشت ؟

نوروفیدبک معمولاً شامل یک جلسه در هفته است و به طور کلی در ۲۰ جلسه اجرا می شود. بعضی از افراد به جلسات کمتری نیاز دارند اما بعضی دیگر باید در جلسات بیشتری شرکت کنند .

افراد هنگام انجام نوروفیدبک یا نوار مغز، روی یک صندلی می نشینند ، سپس تراپیست یا درمانگر سنسورهایی را به پوست سر وصل می کند، برنامه مربوط به نوار مغز روی کامپیوتر، سیگنال های مغزی را مشخص می کند و اطلاعاتی را در مورد فرکانس های امواج مغزی ارسال می کند.

نوروفیدبک چگونه عمل می کند؟

نوروفیدبک اطلاعاتی را از مغز در مورد نواحی که عملکرد خوبی ندارند، ارزیابی می کند تا بتواند بعدا آن ها را مستقیماً تحت درمان قرار دهد. روش های نوروفیدبک و تجهیزات استفاده شده برای انواع مختلف مشکلات متفاوت هستند.

  • یادگیری تغییر امواج مغز به سه روش در نوروفیدبک
  • یادگیری نیمه هشیار
  • یادگیری هشیار
  • رشد ویژگی انعطاف پذیری در مسیرهای عصبی مغز

رزرو نوبت آنلاین

تعداد جلسه لازم و مدت زمان هر جلسه برای درمان نوروفیدبک

تعیین دقیق تعداد جلسات مقدور نیست، اما معمولاً تعداد جلسات بین ۳۰ تا ۴۰ جلسه است.نوروفیدبک نوعی یادگیری است و مانند همه یادگیری ها برخی سریع تر یاد می گیرند و برخی دیرتر. شدت مشکلات دیده شده در QEEG می تواند نشان دهنده ی تعداد احتمالی جلسات باشد. نباید در چند جلسه اول منتظر تغییرات شد.

اولین تغییرات از جلسه دهم تا پانزدهم خود را نشان می دهند. در صورتی که این تغییرات مشاهده نگردند معمولا روند درمان اصلاح و در موارد مقاوم استفاده از نوروفیدبک قطع می شود.مدت زمان هر جلسه در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین و بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴  برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Visits: 49

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *