کلینیک تخصصی اعصاب و روان در مشهد

کلینیک تخصصی اعصاب و روان در مشهد

کلینیک تخصصی اعصاب و روان در مشهد مجهز به تکنولوژی روز دنیا ( نوروفیدبک، rTMS و …) بدون شک اولین قدم یک کلینیک خوب به کارگیری پزشکان و متخصصین اعصاب و روان واجد شرایط است. علاوه بر کادر حرفه ای، مدیریت و نظارت صحیح بر کار پزشکان بسیار مهم است. استفاده از تجهیزات و روش های مدرن این امر را محقق می کند. در نتیجه همه این عوامل می توانند نوروکلینیک را به بهترین مکان برای سلامت روان تبدیل کنند.
کلینیک تخصصی اعصاب و روان زندگی شاد استانداردها و تست های مورد نیاز زیادی را در این زمینه پشت سر گذاشته است. ضمن اینکه با بهره گیری از تجربیات و مهارت های خاص و شرکت در جلسات آموزشی، ظرفیت خود را افزایش داده اند. به همین ترتیب استفاده از ابزارها و روش های جدید و منحصر به فرد مانند درمان های فناورانه مکمل این مجموعه است. در نتیجه همه این عوامل باعث می شود که  کلینیک اعصاب و روان زندگی شاد یکی از بهترین کلینیک های اعصاب و روان در مشهد باشد.

رشته تخصصی روانپزشکی به بررسی مشکلات رفتاری و عاطفی و همچنین پیشگیری و درمان اختلالات روانی انسان می پردازد. ارزیابی روانپزشکی معمولاً شامل شرح حال و بررسی وضعیت روانی است. معاینه فیزیکی، آزمایش‌ها و گاهی اوقات تصویربرداری از مغز برخی از روش‌هایی هستند که برای یافتن و رد کردن علل احتمالی پزشکی در پشت علائم استفاده می‌شوند. داروها و روان درمانی ها اساس درمان هایی هستند که در روانپزشکی انجام می شود
این کلینیک برای بیماران مبتلا به اختلالات رفتاری و شناختی، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مبتلا به انواع اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب و اختلال وسواس فکری، بیش فعالی یا اختلالات یادگیری توصیه می شود.

کلینیک تخصصی اعصاب روان در مشهد

با توسعه دنیای صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در افراد با افزایش فشار جسمی و روحی ناشی از زندگی صنعتی رو به افزایش است. ویژگی اولیه این تمایز، برجسته کردن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت کشف تأثیر عوامل اجتماعی بر بروز بیماری و سیر و درمان آن است. اثرات مستمر و متقابل جسم و روان رشته جدیدی از پزشکی به نام «روانشناسی» را ایجاد کرده است. بیماری های روانی مشکلاتی هستند که با علائم جسمی شروع می شوند و بدن را درگیر می کنند، اما منشاء اصلی آن مشکل روانی است. تشخیص اختلال روانی زمانی انجام می شود که یک اختلال یا آسیب جسمی شناخته شده وجود داشته باشد و یک رویداد مهم روانی قبل از این اختلال باشد و باعث شروع یا تشدید آن نشود. به گفته متخصصان اساس بیماری های روانی نتیجه مشکلات روحی و روانی و مشکلات شخصی و همچنین سبک زندگی بدن است. ارزیابی روانشناختی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی که علیرغم مراجعه مکرر به پزشک، درمان موفقیت آمیزی دریافت نکرده اند ضروری است. درمان اختلالات روانی در واقع تشخیص به موقع بیماری و پیشگیری از اقدامات اضافی است که بیمار برای درمان انجام نمی دهد. کلینیک های روانپزشکی شامل خدمات روانپزشکی و خدمات روانشناختی هستند که به گروه های مختلف بیماران از جمله بیماران روانپزشکی، اختلالات گوارشی، سردرد و دردهای مزمن خدمات ارائه می دهند. هدف کلینیک روانپزشکی بهبود تشخیص به موقع اختلالات عملکردی و روانی و بیماری های مزمن و بهبود ارائه خدمات دارویی و روانشناختی به این بیماران به منظور کاهش افت عملکرد و بهبود کیفیت زندگی می باشد. ارائه خدمات مناسب برای بیماران روان پریشی منجر به مراجعات مکرر کمتر و زمان کوتاه تر از کارافتادگی و بازگشت به کار و کاهش عوارض و هزینه های درمانی می شود.

کلینیک تخصصی اعصاب و روان در مشهد

خدمات درمانی

  • تشخیص و درمان اختلالات روانی رایج
  • بررسی اثرات بیماری جسمی و چگونگی تأثیر آن بر بیان و تجربه علائم روانی
  • ارائه ارزیابی زیست روانی اجتماعی و خلاصه و اعمال درمان مناسب در تعامل با سایر اعضای تیم درمان
  • ارزیابی پاسخ بیمار به یک بیماری جسمی، مانند تشخیص سرطان
  • ارزیابی و درمان اختلالات سیستمیک و شبه جسمی
  • درک نیازهای ویژه گروه های خاص مبتلا به اختلالات روانپزشکی در محیط پزشکی مانند سالمندان، کودکان، افراد دارای معلولیت ذهنی.
    خدمات آموزش بهداشت عمومی و ارتقاء
  • جلسات آموزشی برای بیماران در کلینیک های روانپزشکی و خانواده های آنها برای افزایش درک آنها از ماهیت بیماری روانی ارائه شد.

ما یک تیم عالی از پزشکان واجد شرایط، با تجربه و با انگیزه بالا داریم. ما برای انتظارات، نیازها و استانداردهای شما تلاش می کنیم. با پزشکان ما در اینجا ملاقات کنید.

Visits: 97

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *