چرا به نوروفیدبک دوپینگ اخلاقی می گویند؟ با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

چرا به نوروفیدبک دوپینگ اخلاقی می گویند؟  با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  قیمت نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- عکس دستگاه نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

چرا به نوروفیدبک دوپینگ اخلاقی می گویند؟  – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد قیمت نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- عکس دستگاه نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

چرا به نوروفیدبک دوپینگ اخلاقی می گویند؟  – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد
کلینیک زندگی شاد

چرا به نوروفیدبک دوپینگ اخلاقی می گویند؟

دلیل این که  به نوروفیدبک دوپینگ اخلاقی گفته می شود این است که در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران و مدیران  در کشورهای پیشرفته روش درمانی نوروفیدبک استفاده مینمایند. همچنین بسیاری از سازمان های معتبر جهانی از جمله ناسا جهت ارتقا مهارت های ذهنی و شناختی و بهینه سازی تصمیم گیری ،افزایش خلاقیت،تقویت حافظه و افزایش هماهنگی جسم و ذهن از این روش استفاده می کنند.

به عنوان مثال تیم ملی ایتالیا ،تیم آث میلان ،بسیاری از برندگان طلای المپیک مثل ماری پیرس و چاد کاروین  رسما اعلام کردند که جهت بهبود کارکرد ذهنی برای آمادگی مسابقات ازخدمات مراکز نوروفیدبک استفاده می کنند. در آمریکا و کشورهای پیشرفته از این روش بصورت گستره استفاده می شود. در آمریکا  بیش از ۱۰۰۰ مرکز نوروفیدبک وجود دارد که این رقم در ۵ سال گذشته از کمتر از ۱۰۰۰ مرکز به این تعداد رسیده که این موضوع خود حاکی از  میزان اهمیت و محبوبیت این روش درمانی در کشورهای پیشرفته می باشد .

در حال حاضر در ایران و بخصوص در تهران ،نیز تعداد قابل توجهی مرکز نورفیدبک فعال هستند. یکی از بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد بدون شک مجوعه زندگی شاد می باشد که علاوه بر خدمات تخصصی در این حوزه ، هزینه نوروفیدبک نیز بسیار اقتصادی و مناسب میباشد.

نوروفیدبک یک نوع بلوفیدبک است که برای افزایش خلاقیت و افزایش هماهنگی جسم و ذهن مورد استفاده قرار می‎گیرد و در واقع یک نوع بازخورد عصبی است که از طریق ثبت امواج الکتریکی مغز و دادن بازخورد به فرد تلاش می‌شود که در او خودتنظیمی ایجاد شود و در واقع یک فرآیند یادگیری با کاربرد تکنولوژی کامپیوتر است.

این وسیله جزو پیشرفته ‌ترین وسایل پزشکی نوین است که در درمان بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارد. در سال‌های اخیر در کشور ما استفاده از این روش در درمان بسیاری از بیماری‌های روان‌پزشکی از جمله درمان افسردگی و اضطراب و اختلال بیش فعالی- نقص توجه مورد توجه قرار گرفته است.

نوروفیدبک، برای مغز انسان مانند یک آینه عمل می کند:

ما هر روز با نگاه کردن به آینه متوجه نقائص و اشکالات موجود در ظاهر خودمان می شویم. در واقع آینه ما را نسبت به وضعیت ظاهری مان و عیب و نقص های احتمالی موجود در آن آگاه می کند این آگاهی و شناخت به ما کمک می کند تا در جهت رفع نقص های موجود در وضعیت ظاهری خود اقدام کنیم.

نوروفیدبک خوب دقیقا برای امواج مغزی و عملکردهای فیزیولوژیک مغز ما به عنوان یک آینه ی پیشرفته عمل می کند. نوروفیدبک با استفاده از ابزارهای الکترونیک پیشرفته و کامپیوتر به ما کمک می کند تا از آن چه در مغز ما در حال رخ دادن است آگاه شویم. نوروفیدبک، واکنش های فیزیولوژیک  نهفته درمغز انسان و امواج مغزی که هر لحظه بر وضعیت رفتاری و عملکردی ما اثر گذارند را ثبت می کند و بعد آن چه که در همان لحظه در مغز انسان در حال اتفاق افتادن است را کاملا دقیق، روشن و واضح روی صفحه ی نمایشگر به تصویر می کشد.

نوروفیدبک عوارض جانبی دارو درمانی را ندارد و اثرات درمانی پایدارتری نیز دارد،فعالیت های کل مغز را کنترل می کند وبهبودی پایدار بیماری را شامل می شود.

چرا به نوروفیدبک دوپینگ اخلاقی می گویند؟  در این مقاله به موضوعات قیمت نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- عکس دستگاه نوروفیدبک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 18

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *