آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  طرز کار دستگاه نوروفیدبک- قیمت دستگاه نوروفیدبک- خرید لورتا نوروفیدبک- مجوز نوروفیدبک- انجمن نوروفیدبک ایران- هزینه کارگاه نوروفیدبک- آموزش نوروفیدبک در شیراز- تاثیرات نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد طرز کار دستگاه نوروفیدبک- قیمت دستگاه نوروفیدبک- خرید لورتا نوروفیدبک- مجوز نوروفیدبک- انجمن نوروفیدبک ایران- هزینه کارگاه نوروفیدبک- آموزش نوروفیدبک در شیراز- تاثیرات نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

نوروفیدبک

نوروفیدبک به روشی اطلاق می‌شود که در آن، اطلاعات عصبی به دستگاه عصبی مرکزی (CNS) افراد بازخورد داده شده و تلاش می‌شود تا آنها بیاموزند چگونه کارکرد مغزی خودشان را اصلاح نمایند. منطق این روش درمانی بر پایه شرطی‌سازی عاملی استوار است. ما در حالت عادی قادر به کنترل و تغییر امواج مغز خود نیستیم؛ زیرا نسبت به این امواج آگاهی نداریم.

آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک در روش درمانی نوروفیدبک، سعی می‌شود تا این آگاهی از طریق ارائه بازخوردهای (فیدبک‌های) بسیار سریع (چند هزارم ثانیه پس از وقوع) به فرد ایجاد شود. همچنان که این تمرین ادامه می‌یابد، مغز یاد می‌گیرد که چگونه به تولید بیشتر امواجی بپردازد که منجر به عملکرد بهتر می‌شود. اینکه چه امواجی در مغز افزایش و چه امواجی کاهش یابند، کاملاً بستگی به مشکل هر فرد دارد و درمانگر آن را در طول جلسه نوروفیدبک تنظیم می‌نماید.

از نوروفیدبک می‌توان به منظور بهبود اختلالاتی چون بیش فعالی/کمبود توجه ADHD، صرع، میگرن، اختلالات اضطرابی، سوء مصرف مواد، افسردگی، مدیریت استرس، اختلالات خواب، ناتوانی‌های یادگیری و … استفاده نمود.

نوروفیدبک

نوروفیدبک در واقع نوعی بیوفیدبک است که با استفاده از نمایش امواج مغزی “EEG “Electroencephalography یا “HEG “Hemoencephalography در لحظه (Real Time) فعالیت مغز را تشریح و خود تنظیمی را به فرد آموزش می‌دهد. EEG نوروفیدبک با استفاده از سنسورهایی که روی سر قرار می‌گیرند امواج مغزی را اندازه گرفته و بنا بر هدفی که از پیش تعیین شده است، دامنه امواج مغزی، درجه هم‌نوسانی و یا اختلاف فاز آماج تغییر قرار می‌گیرند؛ در حالی که HEG نوروفیدبک از سنسورهای نور مادون قرمز برای اندازه‌گیری جریان خون مغز و تنظیم آن استفاده می‌کند. این روش تحت عنوان نوروتراپی، نوروبیوفیدبک و همچنین آموزش مغز شناخته می‌شود.

آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک –  در این مقاله به موضوعات طرز کار دستگاه نوروفیدبک- قیمت دستگاه نوروفیدبک- خرید لورتا نوروفیدبک- مجوز نوروفیدبک- انجمن نوروفیدبک ایران- هزینه کارگاه نوروفیدبک- آموزش نوروفیدبک در شیراز- تاثیرات نوروفیدبک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

Visits: 377

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *