لیزر درمانی دیسک کمر - ویژه نیروهای وزارت دفاع با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

لیزر درمانی دیسک کمر در مشهد

لیزر درمانی دیسک کمر در مشهد ویژه نیروهای مسلح،ارتش،سپاه، وزارت دفاع، ناجا، عوارض، قیمت لیزر درمانی دیسک کمر در مشهد، اینها کلماتی هستند که کاربران زیادی آنها را جستجو میکنند.
لیزر درمانی دیسک کمر ویژه نیروهای وزارت دفاع،تمام تلاش در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

مطالعه این مطلب پیشنهاد می شود:

برترین مرکز ثبت و تفسیر qEEG یا نقشه مغزی در مشهد

 

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

لیزر درمانی دیسک کمر

قبل از اختراع روش‌های مختلف تصویربرداری، اطلاعات زیادی در مورد بهبودی فتق دیسک کمر موجود نبود. لیزر درمانی دیسک کمر ویژه نیروهای وزارت دفاع آزمایشات تصویربرداری، چیزی که تا مدت‌ها مورد ظن بود را تصدیق کردند، می‌توان به کمک لیزردرمانی، اندازه‌ی دیسک کمر را کاهش داده و حتی آن را از بین برد و بدین ترتیب فشار واردشده بر روی ریشه‌های عصبی را برداشت.
لیزر‌درمانی روشی جایگزین برای افرادی است که قصد استفاده از داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDs) و یا داروهای نیازمند نسخه را ندارند. با این‌ همه، هر کسی که تا به ‌حال درد شدیدی را تجربه کرده باشد، می‌داند که تا چه حد آزاردهنده خواهد بود. لیزر درمانی دیسک کمر – ویژه نیروهای وزارت دفاع –   در صورتی‌که بدن شما نسبت به داروهای مسکن نیازمند نسخه پاسخ‌های نامناسبی ایجاد می‌کند، می‌توانید لیزردرمانی را در نظر بگیرید. این روش درمانی غیرتهاجمی و بدون درد، در کلینیک تخصصی زندگی شاد ارائه می‌شود.

 

این مطلب را از دست ندهید :

کلینیک تخصصی اعصاب و روان در مشهد

 

مزایا:
  • از بین بردن التهاب
  • کاهش درد
  • تقویت مقاومت کششی تمامی بافت‌های زنده
  • کاهش سرعت شکل‌گیری بافت اسکار و کوچک کردن بافت‌های متورم و بزرگ‌شده (عارضه‌ای که در دیسک کمر وجود دارد)
  • افزایش سرعت رشد مویرگ‌های جدید در یک‌سوم خارجی دیسک (این امر موجب تقویت دیسک و سلامتی آن می‌شود)
  • ترمیم بافت‌های پاره شده در یک‌سوم خارجی دیسک
  • کاهش میزان واقعی فتق دیسک
  • التیام ریشه‌های عصبی ملتهب و دردناک
  • تقویت دیسک و حفظ سلامتی آن
در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 111

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *